|
|
  
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
| 2008-04-27 |
分類: 未分類 |
今朝早早up學琴~'
下午做"功課-3-
+hen'幫盧整blog [[佢d圖好x
哈哈]}我幫佢搵d圖令過佢果d_哈
-v-累死我喇:/-口-
我仲要整history筆記@.@
暈喇_{>
家姐出左去=.=
悶\:|>333<'''
仲有英文果科{{{我history岩岩合格""
好彩\姐............
家姐1:00就><出左去~
成8:00都未番...等佢食飯.))0.0
|
| 發表時間:2008-04-27 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|