ヲеみШ
|
熱到暈@_@ |
| 2006 年 6 月 23 日 星期五 | ![]() |
今日好熱呀,就黎熱到暈甘際,唸幾日冇心情呀,部電腦hand hand地呀...部機又要format呀,唔際呀......唉..成 日都係甘, 我哥近排病左呀...哈,身子真係差呀..哈哈...希望佢快D好返啦....17號個日係謝師安宴..好開心呀,..有好多野食..又有抽獎,總知好好開 心呀..D人穿得好靚架...哈哈 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |