金日,我又好早去搭車
我坐係我格黎個位自言自語
好鬼死恐怖牙!!
到左科學堂個時,
老師要我地做科學書1至列11頁......=_=""
做到我死死下........
放左學之後
我同黎佩and李樂去民安隊迎新日~
悶到嘔呀.......
唉!我番到屋企又要溫習默書啦~~
嗚嗚......