歡迎大家黎到我既新blog,
點解我要換新blog??好簡單,因為我唔鍾意舊果個囉^^
我呢個新blog同以往既唔同,你地可以將d愛情困惑事留言比我,
我會教你地解決架^^,,,,,
上個禮拜呢,就係傳聖火既日子,可能我冇咩愛國精神勒,
所以我睇極都睇唔明點解d人拎住個火把,身邊睇野既人都大叫,
佢地會唔會傻鬼晒呢???
唔係勒,睇下我拎住支棍,用火點著佢,落街打個round,睇下有冇人大叫先??
當然我校係冇咁做勒,如果唔係,實比d警察周住我姐^^
前言係咁多,請各位比比面,多d上黎留言勒^^
|