weclomE to my blog*`
weclomE to my blog*`
日=]
- 鱅{cHeuNg]}|| <`-)* qoozA*
       蠢人我永遠亦愛你  x) 
 

 

                                                

loVe u everY daY`

loveray1314
暱稱: ♥ 蠢人` =] 深 愛 著 你 `
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
轉xG -]
1場誤會*
朋友!?
愛人 - ;*`
永光日 -V-'' ;`
文章分類
全部 (257)
好友名單
網站連結
chiNg 2=]`
chiNg=]`
funG
gagmaN_m's xG
gC婆婆-V-''
hEleN* -]
HsiN
KIKO...'''*
konG*`
mIKi*
ming_yb`
MM -*
rain_bOW
S1U MAi*=]
shan_117 xG*`
siUyaN
suZUkI*-]
tinwaI
waKAKa*
靈;
麗<3
女班長. 婷<3
朱古力* =]家姐
芷珊
柑柑!
恩*-)
程<3
葉葉.
靖恩=]
LoVE`
愛是要經過時間, 才能長久, 真正的愛是可以經得起考驗, 時間是一個好的證明, 無論十年、五十年、八十年, 你都願意保護對方, 能夠一起走過每一個的難關。兩個人要亙相忍讓, 亙相去包容對方的優點及缺點, 要一起去面對一切不能預料的困難, 而我們是不知道大家何時會離開, 就是要我們要珍惜對方, 不可以愛得太遲, 當困難來到時, 不可以後悔你自己做的抉擇, 愛的真正意義, 不是要得到什麼, 而是你能為對方做到些什麼, 無論是相愛的, 還是單戀的, 你亦希望陪在對方的身邊, 要為對方著想, 凡是會從對方的方面想, 愛是永無止境的, 愛是毫無保留的。人生不會平步青云的, 要經過很多的經歷, 才會學到要珍惜和成長, 亦要經歷生老病死, 雖然要分開, 但一定會有重聚的時候。 P.S. :你要好好去愛你的另一半,好好去珍惜你擁有的一切, 要用你的所有去保護佢, 要去好好的去愛佢, 好好地去過每一個的十年!!!好好的去擁有這快樂的人生, good luck =) by yAN 愛權*

站內搜尋
2008 年 1 月 31 日  星期四   晴天                痛極亦捱下去   ;]


 
1月的最後1日'                                            
 

             1.31=] 最後1日xD ;
       坐左呢個位4日`   -_-
       噓!知道我隔離果位做左d吾應該既野' =]
       中史好彩無比人追殺我既功課. 定哂`
       I.S. 1入去.   我隔離果位仆親*
       到收吾到聲-0-`我控制吾到自己sorry.
       睇左d野` 有d驚xd*   -______-''
       放學. 竟然要我同兩位愛人清潔\_/'
       mR.吳\mR.杰佬您地成班友係到玩囉[包括ms.lam]
       咩事-,-?    成6點先走.. =]'
       同愛人婷1齊返家!   和某人經常直行直過xd.

                                  功課多到嘔' 中文長篇閱讀報告*
                                  最小都要作1千二百字'
                                  中文閱讀報告兩張=]
                                  英文1張' 仲有幾張工作紙'
                                  經濟做書' 工作紙;
                                  I.S. 作文.作業 幾頁=]
                                  maths. 做幾十頁*
                                  朋友' 我有恆心做嗎-3-?
                                  這次.我決心做好我的hw=]
                                  我能成功嗎xd?
 
 你竟然吾呷醋囉xd; 咁代表d咩!?
 我吾係呢樣野*  忽然想起某句說話-
 你同我講過'
要草錢買野比某位小姐!
 旦. 你無送過野比我..
 我並不是想你買些貴的禮物給我;
 你自己整1d 野比我都好丫-3-''
 可能; 情人節* 我生日'
 你1 d 驚喜都吾會比我\_/'
 唉  她真的比我幸福xd=]
 e+知道左好多野..
 不時都諗起=]
                   不想再為了您傷心 =]
                   我好想抱著你訴苦;卻顯得好無助'
                   我只想要和你在一起;朝著幸福走去' 
                   像戀人般的簡單甜蜜=]
                   我只想要和你不分離'

 

                                                  
發表時間:2008-02-01 08:15 PM                                    我♥笑`

 

      


2008 年 1 月 30 日  星期三   雨天                痛極亦捱下去   ;]


 
|{朋友] 我愛您<3                                            
 

很想問 現在|[]好嗎; -v-''
您跟她安定嗎? 沒有{吵架}跟|{哭泣]\/\*
金日很好' 因為我只見到1次|[您] xd.
|[您]已放下; 沒牽沒掛'

                                金日愛人婷無返; =]
                                電腦' 做左中間人=v=''
                                多得陳siR ;
                                妳地3個先好返 /\/\*
                                第1次上家政' 開心=)`
                                雖然係聽廢話xd.
                                同人怡1組 ; 開心*
                                愛人婷打比我'
                                佢吾想返學 ;
                                lunch' 同老弓縈;
                                媽咪; 愛人怡1齊坐*
                                上6樓 ; 英文=)
                                比賽; 我地班輸得精彩=)`
                                多得某1回合' 蔡小姐;
                                陳小姐; 吳先生*
                                搶答果陣變左舊木-_-''
                                最後贏的是1E ;
                                我很討厭小學的a班=)
                                因為他們很自大;
                                3年前的那句說話我銘記心中-V-''
                                3點幾放學 多謝校長大人=)
                                我和愛人怡先吾洗留係到整野xd'
                                淋 30分鐘*
                                令我想起和琪係大埔淋左幾個鐘大雨的時間;
                                係大埔xd.      友誼不變>3<''
                                都令我諗返起你'果陣你掛住打機. 吾彩我-/\-'
                                傷極了=)
           28號無返學;   去左大埔=)   悶死;無野做*
           9點幾返泥 ;    搵ah爸* 去食m記xd. 12點幾返屋企訓教*
     9:45分係車 ; -v-
     10: 06分係沙田=)
     10:13分係新蒲崗; =/\=''
     10:16分係黃大仙; -^-''
     10:21分落車 ; 係9龍城*
     10:31分係kCP =)

              夜晚比家姐罰抄書' 抄到夜晚成1點先訓-/\-''
     
      
     
                      星期6; 溫書* 我要決心做好我的功課*
                      溫好我的書 ;   最重要是maths!
                      我可以成功嗎' 朋友 ; 要靠妳地了xd. 
   現在最了解我的 |[朋友} 是了-v-;
   BABY<3   HLY =)`   i love uuuuuu;
   旦琴日聽到愛人婷講某d野' 心了-/\-''
   我們是朋友'   我絕對吾會嬲妳的xd.
   放學果陣莎call Me 佢喊-)*      
   何解我會哄佢xd.? 我明明講過會恨妳=)
   星期6' 我不會忘記的xd!
          
       
                                                                                   奇怪地; 腦裡全部有|[]

                                                                                   如果你 ; 讓我激氣皺眉
                                                                                   麻木地原諒|[]
                                                                                   天天懷抱|[]當作天機
                                                                                   一生都能抹去傷悲;不愛不愛理
                                                                                   只愛這愛我的|[];不捨棄!

                                           當我靠近 臉上盡是密雲 -/\-''

                                         我不怕 死心不息
                                         表演討好的雜技
                                         不惜更改性格都想配合你!

                                         冷待我'; 也要免強對你笑得開心'





 

                                                  
發表時間:2008-01-30 06:15 PM                                    我♥笑`

 

      


2008 年 1 月 25 日  星期五   晴天                痛極亦捱下去   ;]


 
重開日記xd.                                            
 

           終於無教pw lo ;` 
     1-21-25 *
 幾乎`在學校的每1個角落也見到|[}
 |[您]知道我有多麼不想看見|[]嗎?
 GWH先生! 我不是討厭|[]
 只是因為過去某件事情xd.

                           1月25日' 星期5*
             中文 無tie=)`  又要我去15號房-/\-''
             企係到 ; 1c d人又係到*  程問我借麥\3/
             林仰光無+ie又可以借. fucK\3/''
             赤腳企係到涷左幾個鐘*
             比愛人佢地笑-/\-'' 之後終於可以企係有得傘既地方* 
             我班d 男仔黎哂 幾驚比佢地睇到-33-''
             旦比b先生睇到 \3/ 佢個樣超無奈'
             企左兩堂終於可以坐-/\- 完左朗誦'
             程仲吾拎返對鞋比我 ; x`  
             因為某件事情炆左1陣xd*   不是我的錯'
             放學同愛人婷等社工;   之後送佢地返屋企*
             吾該愛人婷借把傘比我牙/\/\* i love uuuuu; =)
             返到屋企; 睇左陣電視* 整埋d野出門口 ;
             等左幾架的都有人*   諗住等埋某1架的就吾等* 
             點知又係有人-/\-''  旦個司機比我上*  
             坐佢隔離 /3\   係咁比佢煩xd.  
             後面果果牙嬸就落車就比我上*   好好人xd.
             佢話成日見到我係到等的-v-''  我都吾係成日係呢到等. 無奈* 
             佢又話可能係我家姐 ; 之後講左好多野* 
             又話我吾似中1 ;  似中3,中4= ='' 
             又話等閒出去睇戲 1級 2級 3級片-,-
             搵靜. kiko . cherry * 葉葉, 靖恩黎左*  去食龍蝦卷同飲野 ;
       去樓梯坐`   cherry 靖恩 葉葉走左*  
             去7仔買朱古力* kiko走埋 ;  
             同靜hea左陣就返屋企;  
             我最的你 去了哪!?

 

 

                                                  
發表時間:2008-01-29 06:48 PM                                    我♥笑`

 

      


2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天                痛極亦捱下去   ;]


 
100問xd.                                            
 
001. 介紹自己時會叫自己: 牙雪xd.
002. 講出自己全名會否唔自在: 會
003. 鐘意男/女朋友叫你咩:老婆;  傻婆=)`
004. 鐘意叫自己男/女朋友做咩:  鍚我; 哄我開心=)
005. 而家呢個歲數.覺唔覺好老:吾會 -*
006. 鐘意自己係整齊既靚牙定係可愛既爆牙: 整齊既靚牙*
007. 鐘意阿爸定阿媽: 兩個都中意;
008. 對上一次玩既動物: 狗*
009. 寧願做狗定人:做人開心咪做人lo;
010. 今日既天氣如何: 落雨; 天氣
011. 鐘唔鐘意落雨懶型唔帶遮:睇下大吾大雨`
012. 如果落雨無遮而隔離有個靚仔/女話遮埋你會:給無奈的反應'
013. 如果自己同性戀,會選擇戀人是:老公縈*
014. 如果玩3play(或更多)-對象會是: woo ;只要老公就得*
015. 食腸粉鐘意甜醬定麻醬: 麻醬 - '
016. 如果女人-鐘意可愛男還是男人味:  可愛*
017. 如果男人.鐘意可愛女還是女人味女: 可愛;
018. 如果自己個BB係隻怪獸.會否沖落廁所: 吾會*
019. 鐘意攬定係鐘意錫: 攬-*
020. condom會鐘意strawberry定chocolate味: woo* starwberry-'
022. ICQ Online Status多數是: 吾知啵-*
023. ICQ最常談的人: msN-* 吾定!
024. 上得最多的網:qooza* xanga;
025. 現在最想殺的人: 沒有- ;
026. 現在最愛的人: skk♥
027. 現在最掛念的人:skk♥
028. 現在想做的事: 見佢♥
029. 可以時光倒流-想回到那時: 我快樂的時候♥
030. 鐘意左手寫字還是右手:右 ;
031. 會否用腳趾夾人:會;夾住佢吾比佢走♥
032. 坐車隔離條友訓落你度-你會: 無奈 ; 靜靜推開佢*
033. 會否睇戲睇到喊: 會 -
034. 承上題-咩戲: 感動既戲* 見到人喊我就喊-3-
035. 暫時來說-一生裡最愛的人:skk♥
036. 暫時來說-一生裡最憎的人: lty
037. 身上有重要的東西嗎: 有-*
038. 剛才食左: 面;
039. 剛才飲左: 水*
040. 剛才聽既歌: 你的味道*
041. 剛才睇既電視: 大長今'
042. 每日返工/學-幾耐可出門口: 4,5個字左右-*
043. 會常遲到嗎:  沒有*
044. 會常學/工嗎: 會;
045. 對上一次逃係幾時: 金日;
046. 砌過最多既砌圖是幾多塊: 忘記了*
047. 那是什麼圖案: 對上;
048. 電話繩是什麼: 沒有-*
049. 電話桌面是: i♥ 蠢人=]
050. 電腦桌面呢: 是1張關於朋友的照片♥
051. 鐘意沙灘還是山頂: 沙灘♥
052. 有看過流星嗎: 沒有
053. 分手前最後的說話-希望是: 我地仲可以做朋友*
054. 分手前最後做的事.希望是: 擁抱- '
055. 現在最想擁有:  他♥  PSP;  手機* 金錢*3* 快樂;
056. 可以不停聽都唔悶既歌: 岩我既歌;好好擁抱♥ 鐘無染 你當我甚麼*
057. 唱k喜歡做的事: 食野;  搶咪xd.
058. 享受唔開心嗎: 開心*
059. 唔開心時最like做: 睇海♥  搵人傾訢* 食野;
060. 有寫日記的習慣嗎:  1時時吧___*
061. 若比人偷睇左會點:  無奈;
062. 最痛的是:  他傷害我_* 同第2個1齊 ;
063. 若個阿叔係升降機內放屁你會: 無奈; 出到去大笑*
064. 若有阿叔自認放屁你會:  更加無奈; 話吾緊要*
065. 若有阿叔谷個屁出黎放-聽到d聲你會: 爆粗;
066. 上一次內疚係幾時: 10月-*
067. 上一次講大話: 岩岩xd.
068. 家裡有多少人: 牙爸係第2個屋企; 牙媽係醫院* 只有2人; me+家姐*
069. 鐘唔鐘意新特首:  無feel -*
070. 你對人生的看法:  凡是要向好的1面睇; 不過我吾懂'
071. 你還想做人嗎:  一般;
072. 死之前要做既事: 同佢講野*
073. 最得人驚的死去方法: 電; 火; 槍; 鎚; 鋸* 好多都好得人驚'
074. 希望自己點死:   痛都吾痛咁死'
075. 現在最令你擔心的事:.
076. 短期目標: 買手機
077. 長期目標:要快樂♥
078. 會否結婚: 嗯. 會掛*
079. 會否生仔:  可能吾會; 太痛*
080. 影相最鐘意: 保持沈默不笑xd.
081. 鐘唔鐘意豹紋: 無feel*
082. 鐘意粉紅色嗎: 鐘意
084. M記鐘意食咩: 著條♥扭扭著條; 飲雪梨茶; 龍蝦湯=)
085. 會買車嗎將來:  吾會 ;
086. 可以即時"必"到眼淚嗎:  
087. 可以忍笑嗎:可以 ;
088. 一天最多可沖涼多小次: 1次*
089. 腸胃炎的話-你寧願狂痾定狂嘔:
090. 望一望你的底褲是什麼色: 變態*
091. 有否梯毛呀今日: -_-''無*
092. 有冇用止汗濟or香水: 無;
093. 你相信自己可以打死一個人嗎: 可以掛-_-
094. 如果你可以問一條問題-你會問咩: 我會得到快樂嗎?
095. 怕什麼生物: 小強*
096. 機舖打波波-最高紀錄幾大力: 無打*
097. 而家聽緊既歌-唱緊果句歌詞: 付出很多; 得到不多*
098. 知唔知諗100條問題有幾辛苦: 知牙..xd.
099. 這100題來自-貓貓論壇 ;
100. 對這100問題的感想: 問題普普通通*

 

                                                  
發表時間:2008-01-24 06:59 PM                                    我♥笑`

 

      


2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天                痛極亦捱下去   ;]


 
悶- ;                                            
 

             整天在家`   又是你*  令到我吾快樂=)
             在家'  吾想你去bbq* 唉.
             玩電腦' msN =)   夜晚又比你哄返*  

             好友的句句說話.
             我都聽不入耳'   對不起*

              

 

                                            

                                                  
發表時間:2008-01-24 06:12 PM                                    我♥笑`