| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 1 月 31 日 星期四 痛極亦捱下去 ;] |
1月的最後1日'  |
|
1.31=] 最後1日xD ;
坐左呢個位4日` -_-
噓!知道我隔離果位做左d吾應該既野' =]
中史好彩無比人追殺我既功課. 定哂`
I.S. 1入去. 我隔離果位仆親*
笑到收吾到聲-0-`我控制吾到自己sorry.
睇左d野` 有d驚xd* -______-''
放學. 竟然要我同兩位愛人清潔\_/'
mR.吳\mR.杰佬您地成班友係到玩囉[包括ms.lam]
咩事-,-? 成6點先走.. =]'
同愛人婷1齊返家! 和某人經常直行直過xd.
功課多到嘔' 中文長篇閱讀報告*
最小都要作1千二百字'
中文閱讀報告兩張=]
英文1張' 仲有幾張工作紙'
經濟做書' 工作紙;
I.S. 作文.作業 幾頁=]
maths. 做幾十頁*
朋友' 我有恆心做嗎-3-?
這次.我決心做好我的hw=]
我能成功嗎xd?
你竟然吾呷醋囉xd; 咁代表d咩!?
我吾係嬲呢樣野* 忽然想起某句說話-
你同我講過'要草錢買野比某位小姐!
旦. 你無送過野比我..
我並不是想你買些貴的禮物給我;
你自己整1d 野比我都好丫-3-''
可能; 情人節* 我生日'
你1 d 驚喜都吾會比我\_/'
唉 她真的比我幸福xd=]
e+知道左好多野..
不時都諗起=]
不想再為了您傷心 =]
我好想抱著你訴苦;卻顯得好無助'
我只想要和你在一起;朝著幸福走去'
像戀人般的簡單甜蜜=]
我只想要和你不分離'
|
|
發表時間:2008-02-01 08:15 PM 我♥笑` |
2008 年 1 月 30 日 星期三 痛極亦捱下去 ;] |
|{朋友] 我愛您<3  |
|
很想問 現在|[您]好嗎; -v-''
您跟她安定嗎? 沒有{吵架}跟|{哭泣]\/\*
金日很好' 因為我只見到1次|[您] xd.
|[您]已放下; 沒牽沒掛'
金日愛人婷無返; =]
電腦' 做左中間人=v=''
多得陳siR ;
妳地3個先好返 /\/\*
第1次上家政' 開心=)`
雖然係聽廢話xd.
同愛人怡1組 ; 開心*
愛人婷打比我'
佢吾想返學 ;
lunch' 同老弓縈;
媽咪; 愛人怡1齊坐*
上6樓 ; 英文=)
比賽; 我地班輸得精彩=)`
多得某1回合' 蔡小姐;
陳小姐; 吳先生*
搶答果陣變左舊木-_-''
最後贏的是1E ;
我很討厭小學的a班=)
因為他們很自大;
3年前的那句說話我銘記心中-V-''
3點幾放學 多謝校長大人=)
我和愛人怡先吾洗留係到整野xd'
淋雨 30分鐘*
令我想起和琪係大埔淋左幾個鐘大雨的時間;
係大埔xd. 7年友誼不變>3<''
都令我諗返起你'果陣你掛住打機. 吾彩我-/\-'
傷心極了=)
28號無返學; 去左大埔=) 悶死;無野做*
9點幾返泥 ; 搵ah爸* 去食m記xd. 12點幾返屋企訓教*
9:45分係車 ; -v-
10: 06分係沙田=)
10:13分係新蒲崗; =/\=''
10:16分係黃大仙; -^-''
10:21分落車 ; 係9龍城*
10:31分係kCP =)
夜晚比家姐罰抄書' 抄到夜晚成1點先訓-/\-''
星期6; 溫書* 我要決心做好我的功課*
溫好我的書 ; 最重要是maths!
我可以成功嗎' 朋友 ; 要靠妳地了xd.
現在最了解我的 |[朋友} 是妳了-v-;
BABY<3 HLY =)` i love uuuuuu;
旦琴日聽到愛人婷講某d野' 心痛了-/\-''
我們是朋友' 我絕對吾會嬲妳的xd.
放學果陣莎call Me 佢喊-)*
何解我會哄佢xd.? 我明明講過會恨妳=)
星期6' 我不會忘記的xd!
奇怪地; 腦裡全部有|[您]
如果你 ; 讓我激氣皺眉
麻木地原諒|[你]
天天懷抱|[你]當作天機
一生都能抹去傷悲;不愛不愛理
只愛這愛我的|[你];不捨棄!
當我靠近 臉上盡是密雲 -/\-''
我不怕 死心不息愛你
表演討好的雜技
不惜更改性格都想配合你!
冷待我'; 也要免強對你笑得開心'
|
|
發表時間:2008-01-30 06:15 PM 我♥笑` |
2008 年 1 月 25 日 星期五 痛極亦捱下去 ;] |
重開日記xd.  |
|
終於無教pw lo ;`
1-21-25 *
幾乎`在學校的每1個角落也見到|[您}
|[您]知道我有多麼不想看見|[您]嗎?
GWH先生! 我不是討厭|[您]
只是因為過去某件事情xd.
1月25日' 星期5*
中文 無tie=)` 又要我去15號房-/\-''
企係到 ; 1c d人又係到* 程問我借麥\3/
林仰光無+ie又可以借. fucK\3/''
赤腳企係到涷左幾個鐘*
比愛人佢地笑-/\-'' 之後終於可以企係有得傘既地方*
我班d 男仔黎哂 幾驚比佢地睇到-33-''
旦比b先生睇到 \3/ 佢個樣超無奈'
企左兩堂終於可以坐-/\- 完左朗誦'
程仲吾拎返對鞋比我 ; x`
因為某件事情炆左1陣xd* 不是我的錯'
放學同愛人婷等社工; 之後送佢地返屋企*
吾該愛人婷借把傘比我牙/\/\* i love uuuuu; =)
返到屋企; 睇左陣電視* 整埋d野出門口 ;
等左幾架的都有人* 諗住等埋某1架的就吾等*
點知又係有人-/\-'' 旦個司機比我上*
坐佢隔離 /3\ 係咁比佢煩xd.
後面果果牙嬸就落車就比我上* 好好人xd.
佢話成日見到我係到等的-v-'' 我都吾係成日係呢到等. 無奈*
佢又話可能係我家姐 ; 之後講左好多野*
又話我吾似中1 ; 似中3,中4= =''
又話等閒出去睇戲 1級 2級 3級片-,-
搵靜. kiko . cherry * 葉葉, 靖恩黎左* 去食龍蝦卷同飲野 ;
去樓梯坐` cherry 靖恩 葉葉走左*
去7仔買朱古力* kiko走埋 ;
同靜hea左陣就返屋企;
我最愛的你 去了哪!?
|
|
發表時間:2008-01-29 06:48 PM 我♥笑` |
2008 年 1 月 20 日 星期日 痛極亦捱下去 ;] |
100問xd.  |
|
|
|
|
發表時間:2008-01-24 06:59 PM 我♥笑` |
2008 年 1 月 20 日 星期日 痛極亦捱下去 ;] |
悶- ;  |
|
整天在家` 又是你* 令到我吾快樂=)
在家' 吾想你去bbq* 唉.
玩電腦' msN =) 夜晚又比你哄返*
好友的句句說話.
我都聽不入耳' 對不起*
|
|
發表時間:2008-01-24 06:12 PM 我♥笑` |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 52 | »
|