今日去大會聽民歌~ 一d好一d唔好聽啦~ 之後就去左交電話費-3- 唔交比人cut-0-" then就同pual哥,,debby,,andy,,99,,去左椰林食lunch!!! 我飲左杯"紅之戀"<<<---好似"好正是荔枝味-3- 食左30.5~~之後就要番學校dream 係咁你度玩-4- 呵呵呵~~~ 5點幾番屋企打機-3- 9:30就睇我的最愛~~"法證先鋒" 正野>3<"