我唔想再愛你亦都唔敢...]]=唔系因為你...亦唔系因為他...系因為你個個對你好好既媽咪]]我唔想再被人鬧...亦唔想再系背後被人鬧]]我忍够啦!!我再都忍唔住啦!!你以後成績要好D費事我被人鬧...亦都費事我系背後被人鬧[自從你識左我之後成績就越黎越差...]SO你以後唔好再叫我]]叫左我都唔會理...(忍喊中)]]=
我宜家對愛好失望....]]=我FEEL到愛好恐怖啊...它可以殺死人又可以令人痴綫]]=好驚啊!!
好悶啊!!好想叫老公...老公...老公...老公...老公...老公..老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...老公...(打出黎架...没講大話!)好累...=.="
倒數5日就升中啦...非常唔捨得班友仔吖~我升中之後再都見唔到你地啦!!好想T^T...你地唔好唔記得我吖~我肯定唔會唔記得你地架><因為我真系太唔捨得你地啦~
我懷宜你呢排成日溝奻羅...叫你又唔鷹...