今日本身就冇咩事既,不過只係係最後果堂有少少問題..
係中文堂,我地要背默,咁我地成班女都唔識.咁味玩玩下寫d野落台囉...
之後咁唔好採,我地成行俾老師發現左,唔知點解得我地果行=="
放學叫左我地出去傾,傾緊果陣佢話我冇唔知錯喎0.0o晒咀囉,係佢自己講野講到咁好笑啫....
之後唔人1點喇,走得!!!!
不過係我仲未返到屋企果陣,學校以經打左電話黎喇!!!!屌!
話我已經唔止一次!!!!!點解會咁講?因為佢話有人篤我出黎呀!!!!唔知邊q個啫!!!!
屈9我唔係第一次,果個人唔該小心d呀!!!!!
之後,話要記缺點.....根本就唔公平!!有成半班都出猫喇!!!!
唉~算!!!!
|