好無聊,,返學唔過幾樣......同d fd打打殺殺..... 玩到過晒龍....上緊maths堂毛啦啦一d警告都唔俾,就叫我罰抄...... ^^不過,唔洗我抄都有人自動話幫我抄....哈哈.....多謝朱朱呀!!!!!!!!!!!!!^^ 之後呢............同佢地係度傻下傻下.....都冇咩特別...... 但最開心既係........... 我搵到7s既手提喇!!!!!!!!!!!!yeah^^^^^^^v 係囉...都冇咩喇...