今日晨咁早起身 o既原因咪係 check 分班結果 lo !!!
8 : 00 刷牙
8 : 10 Open computer 等待中
8 : 13 - 8 : 19 不停 click 重新整理
8 : 21 終於有 la !!!
我分左去 D 班 ! 我最想入果班 >3<
But ~ 又要同李鎰暉一班 ... =3= 七年 la !!! 七年都同佢同班 ... ...
1C 2C 3C 4A 5A 6A 1D ... ...
冇眼睇 ... ...
好彩入左 D 班咋 ~
E 班 : 大壓力 ... ... 精英班丫嘛 ... ... 我地冇人入 WOO !!!
C 班 : 第 2 好 , 中文勁 , 樂兒入左
D 班 : 數學好 , 第 3 勁 ^^
B 班 : 冇咁好 , 冇咩勁
A 班 : 最差 / 紫璇入左 ... ... PUTONGHUA 教

你地點 aR ??!!
Share la ~ >3<
P.S. Keep in touch
6A 分左班末 ?
分左就講埋係咩班 la !!!
|