尋日呃左我個fd去我左我女友既唐家姐,,,,,,,屋企訓!!!!卡卡**好開心呀!!!可以睇到樹樹b,,,,起身個樣,,,,,,正正正呀>v<....好野!!!!不過尋晚第2次,,,出去,,,番左黎樹樹b就好似唔想理我,,,唔彩我!!!直到訓覺!!!唔知佢係咪諗緊佢表哥會點對佢呢!!!好擔心,,,,樹樹b!!好想為佢喊!!!仲有呀.....尋晚落雨,,,唔想樹樹b個身有水!!!!立即保護佢有無水既安危!!!因為佢會病病架!!!一定唔可以比佢病親!! 就叫樹樹豬!!拿住把傘,,,我就一支火箭禁!!!!飛飛飛飛去77仔**買(只)巾巾比佢!!!點知番到去!!個身都有水和!!就係佢隻foot有水!!我心諗,,有小小水都會病個和!!!!!我就諗住幫佢抹!!!個時係小巴!!!可能佢怕羞!!!/\/\**同老婆既感情又進左一大大大步** 岩岩先番到屋企!!!!發覺原來自己一直都發緊燒!!!岩岩仲嘔完!!!希望樹樹b唔好禁快睇到e篇日記啦!!!因為唔想比佢知道我病左呀!!怕佢又為我擔心** i love you
|