琴日先鼓勵自己,好似全部睇化咗gum.而2+又同翻咗佢一齊.唔知佢究竟點林嘅,but我凈喺知道自己好想喊,適應一段環境真喺好難.有佢嘅生活同冇佢嘅生活,點先至可以好快適應到? 好驚再次要面對7月14號以后嘅果段生活..