琴日真係好鬼死開心
可以同佢一齊成日呀..
超正囉..
我地一齊玩海盜船..
佢好似驚過頭..
佢訓左係我個到..
個刻真係好正,,"
跟住去左海洋館..
有機會可以同佢攬攬..
真係好開心呀
我琴日仲贏左個大大大大公仔
咁就緊係送左比佢啦
佢係我地的第3個仔喇xD
琴日我仲...HEHE..仲知我覺得係好野啦..不過廢事講出黎啦..你地會話我衰Xp
我地仲有拖手啦..好采冇老帥見到姐.haha..真係好鬼正囉
咁我就同佢一齊過左一個好開心的一日喇
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
講番今日..
係我地男丙們的大日子---學界!!!!!!!
今日大家的發揮都唔錯..
都贏得好輕鬆..
大家keep住做好d..
我地一定可以有好ge成績
比d成績比卓然同呀欣睇!!!!!!!
今日練波..本身都好地地
但唔知點解特然好唔開心..
唔係因為賢俊話我調錯位
我真係唔知點解會黑哂臉
結果比卓然換左出去..
唉..都唔知點解會咁
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
下次一定要+油..女丙都要呀..唔好令卓然同呀欣失望呀!!
|