唉;!呢排日日遲到;'(遲左3次拉;就黎記缺點><;哎.不過無所謂拉;
記就記拉;反正預左今年留級嫁拉;-)呢排全級要練跳舞;
好彩我紅十字五使跳^^;走左去2E班房坐- -;又要對住果隻野.
好想打佢;今日仲同佢坐;!2堂課都對住佢;成日打我.
打到好痛呢;'(賤人賤人><;!激死我;@!!
聽日訂左con;超自然朱古力啡同埋水凝金啡;)))還不錯拉;$
仲有聽日短周;走去MK玩^^;都幾興奮;)系甘;898