系雪∼日記本!                            
如果痴痴的等某日.終於可等到一生中最愛誰介意你我這段情.每每碰上了意外不清楚未來何曾願意∼我心中所愛

 
 
 

 

 

 

 
lovetingyan

暱稱: 雞雞
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



 

2006 年 1 月 7 日  星期六 晴天
拍拍拍拍拖日呀>v< 開心

星期六=口="返到公司竟然可以有咁多野做..果然神奇丫....唉!

捱到兩點~收工~飛去坐962入去~去到青衣打俾女人~佢地已經係到等緊我了~心痛呀><好想架車快d到~唔係凍鬼死女人啦~架車到左了~女人又係對面馬路到=口="咁我又要好守交通規則咁過馬路~佢兩個fd...呵呵...普通女仔一過~女人都係最令喔>v<

會合左佢地之後去左吉島扲錢=口="之後頂..終於交左個台費..之後去左食吉吉家~好死凍...食完行返吉島~xddd...影貼紙相..終於影左第一張kiss既貼紙相了~影完見到佢個妹=口="咁就一齊行=口="同女人仲有佢個妹行左陣千色..之後就行去置樂...睇psp 既碟=口="睇完就去買野~岩岩先醒起要買朱朱力俾佢最細個個妹.哈哈~買完就送女人返屋企~之後就坐返962出去了~

返到屋企~同河童打機=口="之後就同女人傾電話...傾左陣就訓了>v<聽日唔洗返工~xdd應該都係留下屋企同女人玩msn ka la~

女人女人~~~~I LoVe YoU

 

刊登時間︰2006-01-08 07:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 2 日  星期一 晴天
第一次..哇卡卡~ 開心

琴晚又同女人傾到兩點到先訓了~晚晚都係咁就好啦.哇卡卡!

今朝起身~發覺遲左tim~之後拿拿聲搞掂曬d野就出門口啦~呵呵~搭車轉車~好快就到了三聖啦~之後等阿紫出黎~lalala~紫紫真係好令呀>v<佢係我永永遠遠最令既老婆^^"同佢出去荃灣了~阿媽吹到甩褲~去到都係唔識路~叫左潘日能黎接~呵呵..唱k唱到3點幾~之後行左陣荃豐,跟住去左荃灣新金星打左陣機~就同女人去坐車返入屯門了~

哇卡卡~女人你第一次已經俾我係架巴士上扲左了~xdd唔知你覺得點呢~?個feel好怪~?好唔想~?呵呵.之後落到屯門行去影貼紙相~搵完機~一出到黎女人就見到佢d fd=口="傾左陣..唱錢~影相..xddd~影完去剪個時~又見到佢d fd-口-"真多fd係屯門喔~過埋膠搞掂~之後就去左7仔買野飲~然後就送佢返屋企了~^^"去到屋企樓下~整左個goodbye kiss俾我就入左去lu~呵呵~唔知幾時可以上你屋企攪事呢!?

之後坐返962出去銅鑼灣~原本想去188睇下GT4係唔係真係出左先返屋企~點知真係好眼訓~頂唔鬼順就坐車返屋企~返到去打俾女人~女人要食飯了~食完佢就msn 同我傾,.send返今日d相俾佢~之後打日記lu~打埋個日記~就等女人打黎陪我傾電話..之後就訓了^^"

刊登時間︰2006-01-02 08:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 29 日  星期四 晴天
sweet sweet~哈哈 開心

第二日啦~sweet 左兩日啦~真係好想日日都係咁呀~希望女人唔會唔要男人啦~琴晚同女人傾到成3點..頂唔順訓鬼左~嗚~好無奈!仲諗住傾多陣ka ma~

今日起身~呵~返到公司又遲左5分鐘.xdd不過冇所謂啦~之後做野做野~跟住ronny出糧俾我~同我講~~由1月1號起~唔再包我lunch同埋要1號先會準時出糧~不過如果我做到車既話~就會俾佣我~嗚~唔制~我唔要咁樣呀!

放工同阿麻去左sogo買西裝~都唔多款既~之後買左件leo既~嘩..都要成2千3呀~之後一件7千幾既~都唔記得左咩牌子~!之後叫埋個死表妹出黎食元祿~排左成7個幾字先有得食~食左3百幾蚊..呵呵..幾飽下~食完行左落citysuper買野~買完野走個時.冇啦啦有人搭我膊頭~勁想睇下邊個.之後一野打落去個時~點知原來係bobo=口="同佢一路行一路傾~之後就坐車返屋企了~

跟手打俾kitty傾左陣計~返到屋企打俾女人><女人話沖涼~沖完涼打黎^^"我又要做望妻石啦.哈哈~女人快d陪我呀>c<

I Love You !!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2005-12-29 10:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 28 日  星期三 晴天
新婚之喜!! 開心

新婚之喜~!!!!啪啪啪啪~~~~!!!!咁就做左人地既男人了^^"好開心啦~12月28號~我會記住ka la~呢一日就係我呢一生最後一次拍拖既開始日期>v<我要同你過每一年既所有節日~係你每一年既生日~我都想係你身邊~無論你開心~唔開心都好~我都會陪住你~等到你唔再感覺咩叫孤獨!我要你明白~呢一生一世~我都會係你身邊做你既天使守護住你^^"紫紫~艾笠於

琴晚同女人傾到成4點先訓~今朝又9點先起身~搞到又遲到了~返到公司冇咩野做~悶到12點幾到..女人起身陪我玩左陣msn佢就打機了~咁我係發呆~之後落bank~勁多人囉~哇嗚嗚~我幾時出糧呀><"我要出糧呀!!過左無幾耐~咁sara打黎話食飯=口="去左食車仔!睇足球小將~ya~衝力射球~睇完返上去做野=口=

阿gi,ken lau,ken chiu 3個返曬黎=口=搞到勁多野做~d人叫我都冇咩時間覆~係咁做野做野~好快就去到6:30了~收工喔>v<"之後去左醫院探貓貓~見到佢老豆阿媽=口="係阿~世伯~果日係我送佢入院既^^"之後坐左陣就走了~

落到柴灣食飯~扲埋部數碼相機~咁就走啦~返到屋企打日記~都唔知自己個日記幾時先可以變令呢>v<"~

呢家每日要做既野就係等女人既電話~有時都唔敢打得太多電話俾佢呀>v<驚煩到佢~都係等女人打俾我算吧^,^

刊登時間︰2005-12-28 10:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 20 日  星期二 晴天
一別亭! 開心

今日終於寫返日記啦~哈哈!

今日就係出殯既日子~先搞掂曬d野~去左歌連神角~唉!見到佢個名~即時想喊出黎~一別亭!!!喊喊喊~之後去車去青衣~食完個英雄宴就坐的士去九龍塘~等姑長車我~佢竟然叫我坐下架開得小小window既benz=口="好鬼死熱=口=想訓陣都唔得呀~

之後返公司~放到去~做左一個鐘野就收工了~之後就等埋河童去買mark six~跟手就去坐mtr~屌~入閘個時又整爛左條gucci呀!fuck~幾舊水又係咁易爛~冇q用~之後返黎屋企食飯~食完就同心心玩msn~茵又唔見人呀><"同心心講左陣電話~哈哈~我變左大哥哥~xdd~

極度極度無聊既生活!

刊登時間︰2005-12-20 10:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]