2006 年 6 月 2 日 星期五  | |
| 紅雨 |
RED RAIN*
早會>>今日係第一次<<呢幾排>>睇書吾眼訓既一日*
中史>>無啦啦行雷*嚇死咩*
ENG>>第一次溫左D而有信心合格既一次*
第二個小息>>十十十十十十十分肚餓
E.C>>無聊__好嘈嘈嘈嘈嘈*
加操行分1分/___\
LUNCH>>留校食杯麵*餓餓餓餓餓*
食左袁B既"達"
落左去搵MISS*總之吾落*
MISS陳話星期六 N 日要溫8粒鐘*
我做咩佢都吾知*
BUT...我真係吾要再咁懶落去**
中文>>成堂都做系統性評估*眼訓牙*
D雨係咁落係咁落係咁落*
MATHS>>派MATHS卷*35分^^合格AH``
D功課有DD吾係幾識**
放學>>MISS又訓話*無聊*
同A KING N A 弟 N A PUI 玩傘又玩水:P
做左D問卷既野*
搭83S好快返到HOME*原來人龍傳說有陳浩民^^
又睇在"惡魔在身邊"
每日一UP...
<<--系日本拍MV*
<<--"再見美惠"既MV*
<<--"勁歌金曲"既錄影<<1>>
<<--"勁歌金曲"既錄影<<2>>
<<--唱卡啦OK既模樣*
<<--YEAH:P
<<--好耐既相相*
<<--滿面笑容*
<<--Y2K ﹢O1
<<--年輕時既佢*
|
| 刊登時間︰2006-06-02 07:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 275 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|