早上a 孫8:00打黎..搞到唔夠時間搭車..
就去第二個站..點知等極都冇車..
見到82M..即向前跑..
點知我衝馬路..''''''''''''''''''''有間黑色車轉入黎''''''''''''''''''A孫見到..話我:p..好彩冇事- - ""
我覺得車上面D人見到哂..樣衰爆牙..!!
返到學校..即去廁所換左何彥婷帶黎果件!!<<成班著哂白T囉~!!
1 >>練歌>>薪火永傳 N 愛是不保留!!^^""
2 >>摺心心
3 >>寫卡>>唔見左支筆..邊個笠左!!
4 >>搭車去
5 >>到站>>見到D人有D驚
用和藹可親既笑容入去..
D人好熱情!!同佢地打招呼!!
準備左咁耐>>終於開始!!
我負責既''''王慧雯''''同佢講都無反應- -"""
仲''''掘鼻子'''''嘔心<<有D都係!!!
見到有D人好擁躍...
結果>>時間過得好快>>走人..
等旅遊巴時..玩大粒志..莫札特..佢地!!爆笑
返到去..DO MATHS PROJECT!!
去M記>>見到袁BB..>>構思好就買料
>>去永明買料>>偷左4粒珠<<第一次>﹏<
又返M記做>>做到9:45
期間>>有個樣貌OK既M記男仔有時做做下野望過黎!!
仲抹窗...我地做幾耐佢都係到
>>途中..波菜同A YING唔做野..係到玩!!
要用計先迫到佢地做!!>>用心良苦!!
>>有個M記男仔..我一望..已經好細聲SAY個樣咁細既..佢回頭笑笑口望住我..樣爆!!
卓燕''王京"SAY佢似小學生<<係卓XX後面入廁所方向..大大聲咁比佢聽到
笑爆咀..笑到肚痛咁濟!!^^出去買雪糕果陣..竟然係佢..我見到即刻笑出黎佢見到我同卓XX都笑笑口咁
得我同卓XX話佢而且又比佢聽到!!!!!!!!好樣衰!!事後..聽波菜講..佢好似係同劉翰霖..B健佢地一齊..仲煲煙!
睇佢唔出!!佢走果陣..都見到我地..又係笑笑口咁..好似真係唔MIND!!
>>見到大波宇..同佢D FD!!走左出去仲同我地SD 幾次BYE!!- -""
>>見到F.4果男仔..佢同個女仔一齊..之後見到佢同佢果班D人<<有個廣源既!!>>
之後差不多走果陣先知係佢地!!仲以為佢地一早走左...我好似見到佢同果個女仔一齊..好似拍緊拖!!
好彩冇乜點有FEELING!!
PS. >>波菜好似比我串到好唔LIKE~~!!!
9:50返HOME..好靜..D人勁早訓!!- -""
好''支力''牙!!聽日做哂功課先..
而家去訓囉!!!!!!
zZzZzZzZzZzZ...
|