2006 年 4 月 19 日 星期三  | |
嚇死囉...  |
今日11:00出門同鋇搭車去九龍塘__>又一城會合大B.Dee..波波.
之後搭火車去"香港歷史博物館"
AND TheN...
行左2次..
途中撞到芊芊佢地`
連b佢地`
李志豪佢地`
ANd THEn...
去扒王之王食飯`
行去科學館過馬路被鋇鋇拉住``
掀起件衫
"si"底哂囉``
肯定鋇鋇同大B見到``>﹏<
THEN..
影完大合照就去波波HOME``
去去個到唔知做過咩- -
玩鋤大DEE..
睇寵物小精靈 N 日式麵包x
玩PSP..好屎<<
黎就鬥男歌手N組合
走就鬥女歌手..
唉!!頭痛
諗住落車先知漏野係間車
落緊樓梯就即刻跑上去..
點知仆xxxxxxx
好彩冇"si"被個阿叔
返到位真係係到..
好彩咋..唔係就"si" $8幾蚊- -""
不過整痛我兩個腳趾公- -
失敗...
8點返到屋企
睇袁B INFO..陳SIR個仔入院
9點仲做手術..腦出血
祈求佢冇事啦!! 阿門
|
| 刊登時間︰2006-04-19 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 275 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|