MySpace Playlist at MixPod.com
今日依舊要返去補英..好多人遲到哇.____.
沙律仔病到出唔到聲..不過好彩放學個陣佢講得返姐..如果唔係佢晏晝去補習點算
今日係vtc整咗d好cute既野..乃是我的設計哇!!整整吓覺得好似雞蛋仔xdd"
很帥吧" xdd
放咗之後見d行李又唔算係好重咁..之後直出MK wif ON ..
我在新城市廣場迷路..lolz 結果用咗好多時間去搵路+問人 先去到地鐵站 t ^ t "
幾經辛苦先落到MK.. 呼~
的確很討厭如此的多人..不過一次半次就算數啦..成日都係咁既人睇怕人都癲
都唔明點解有d人好似好鐘意咁多人既地方,, 他們不怕行動不自在的嗎.____.
結果順媽意買耳環俾佢 =) 其實都係我走去問佢的..怕買咗佢唔啱我又唔啱ma..
MK之行都係到咗唔係好耐就走咗嚕..
哈!咁多日冇打日記..係咪有人掛住我打既野呢..呵呵~
係呢段日子入面..我知有好多位朋友仔有上泥睇哇!多謝你地先=]
4.10
大半日都留咗係屋企整餅..
整整下先記得未冧家姐份生日禮物..之後決定呢次個d係
結果今次整出泥既效果好正..好好味仲有d都唔硬!
唔吃/冇吃既人真係冇口福!夜晚同安去咗葵涌行街..唔錯~
返到屋企同don傾msn知道咗之前一直好想知既野..詳情見xg
4.11 唱K wif 2位家姐
唱得最多個個好似係我-v-"
唱睡公主唱到自己傻咗0.0
想知詳情既去我個xg行吓吧"
4.14~15 入咗camp
camp site 在馬灣~d風景好正架!
算係唔錯的一個camp..同班同學仔都經歷咗唔少
"感覺良好!" 期間對有d人既印象改變咗,,當然都識咗d新朋友啦
出camp撘車出返去葵涌既時候影到方舟哇! i like it~
好想他朝一日可以去到方舟入面逛逛._________.
帶着期待!!
4.15 開組
好攰 & 帶着一點睡意開組..是我對不起大家 ._____.
其實我本想唔返架..不過又好似係咁好
再加上我要帶分享既關係..只好硬著頭皮返去
好彩澤不在..不然又多一個看見這個有點殘的樣子
ps woody唔好唔開心啦..日後仲有大把機會的!.\ " /.
4.21
諾諾生日快nok =)
4.22 和平1~6組 區聚 + bonnie,小凱,燕窩 生日快樂~
pe男仔唔洗上..我地女仔9分鐘..真好!要感恩~
lunch 培沙律仔返藍田拎手冊..都ok驚險下 不過呢經歷唔錯哇=)
和平1~6組區聚,,聚會前和5既組員一齊到muji附近既公園慶呀yin 生日,,大風哇!!
返到去教會傻了好一陣子 xdd"
見到呀珍泥到我地當中..好開心~
4.23 yin 生日快樂=]
今日沙律仔放學好大獲!見到你咁真係唔係幾開心,,我情願那個是我v__________v
大家好姊妹要大家幫大家架ma..唔好咁啦
4.24 放假& 720小時!?
平均分..合格!我要感恩!!今日全日都留咗係屋企整野.. 聽日係yin浸禮喇!!
好忙..忙到連電話都唔想傾..好彩今日係放假
如果唔係都唔知點算lu..又一次感恩..
4.25 yin的大喜日子
朝早補英,,中午去觀塘小會和5組員,,下午vtc,,再去諾新家=)
今日大雨到呢..平底鞋濕到難以想像哇t^t
今日好多特別野
1.英文係s303 上,,冇break但係有得早放
2.補完課之後12點先返到屋企,,但事實上係約咗和5 12點
3.係觀塘m記唔知坐咗幾耐..總知唔耐啦
4.vtc係420上..miss to 不在
5.b班既同學仔好多都唔知去咗邊
6.去諾家時感覺上屯門比東涌遠
7.今日係咁傾電話..傾到冇晒電,,勁樣衰.___.
8.當然仲有yin既浸禮啦~不過我要返學去唔到