This site is certified 1% EVIL by the GematriculatorThis site is certified 99% GOOD by the GematriculatorThis site is certified 1% EVIL by the GematriculatorThis site is certified 99% GOOD by the GematriculatorThis site is certified 1% EVIL by the GematriculatorThis site is certified 99% GOOD by the Gematriculator
一點一滴,生活雖苦 卻活得自在!
愛雖看似簡單,但很難明白
風雖自由自在,但也有煩惱
愛雖很容易,但總令人受傷
若愛一個人,可以為佢死
這不是愛,而是傻!
loveu444ever
暱稱: 魚仔餅
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
久別 =p
2009-05-09
零的突破 t^t
好耐冇打lu..
無話好說
網站連結
FiGHT CLuB
KYO 討論區
YEE 留言板
{K場} J-Sound 25
扭蛋迷必上!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
~Music Box~


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

豆腐男日曆
兔仔日曆
2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


2009-05-09 分類: MY LivE ,,

今日依舊要返去補英..好多人遲到哇.____.

沙律仔病到出唔到聲..不過好彩放學個陣佢講得返姐..如果唔係佢晏晝去補習點算

今日係vtc整咗d好cute既野..乃是我的設計哇!!整整吓覺得好似雞蛋仔xdd"

       很帥吧" xdd

 

放咗之後見d行李又唔算係好重咁..之後直出MK  wif ON ..

我在新城市廣場迷路..lolz 結果用咗好多時間去搵路+問人 先去到地鐵站 t ^ t "

幾經辛苦先落到MK..  呼~

的確很討厭如此的多人..不過一次半次就算數啦..成日都係咁既人睇怕人都癲

都唔明點解有d人好似好鐘意咁多人既地方,, 他們不怕行動不自在的嗎.____.

結果順媽意買耳環俾佢 =)  其實都係我走去問佢的..怕買咗佢唔啱我又唔啱ma..

MK之行都係到咗唔係好耐就走咗嚕..



2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


好耐冇打lu.. 分類: 咩都講一餐!

哈!咁多日冇打日記..係咪有人掛住我打既野呢..呵呵~

係呢段日子入面..我知有好多位朋友仔有上泥睇哇!多謝你地先=]

 

4.10

大半日都留咗係屋企整餅..

整整下先記得未冧家姐份生日禮物..之後決定呢次個d係

結果今次整出泥既效果好正..好好味仲有d都唔硬!

唔吃/冇吃既人真係冇口福!夜晚同安去咗葵涌行街..唔錯~

返到屋企同don傾msn知道咗之前一直好想知既野..詳情見xg

 

4.11 唱K wif 2位家姐

唱得最多個個好似係我-v-"

唱睡公主唱到自己傻咗0.0

想知詳情既去我個xg行吓吧"

 

4.14~15  入咗camp

camp site 在馬灣~d風景好正架!

算係唔錯的一個camp..同班同學仔都經歷咗唔少

"感覺良好!" 期間對有d人既印象改變咗,,當然都識咗d新朋友啦

出camp撘車出返去葵涌既時候影到方舟哇! i like it~

好想他朝一日可以去到方舟入面逛逛._________.

帶着期待!!

 

4.15  開組

好攰 & 帶着一點睡意開組..是我對不起大家 ._____.

其實我本想唔返架..不過又好似係咁好

再加上我要帶分享既關係..只好硬著頭皮返去

好彩澤不在..不然又多一個看見這個有點殘的樣子

ps woody唔好唔開心啦..日後仲有大把機會的!.\ " /.

 

4.21

諾諾生日快nok =)

 

4.22  和平1~6組 區聚 + bonnie,小凱,燕窩 生日快樂~

pe男仔唔洗上..我地女仔9分鐘..真好!要感恩~

lunch 培沙律仔返藍田拎手冊..都ok驚險下  不過呢經歷唔錯哇=)

和平1~6組區聚,,聚會前和5既組員一齊到muji附近既公園慶呀yin 生日,,大風哇!!

返到去教會傻了好一陣子 xdd"

見到呀珍泥到我地當中..好開心~

 

4.23 yin 生日快樂=]

今日沙律仔放學好大獲!見到你咁真係唔係幾開心,,我情願那個是我v__________v

大家好姊妹要大家幫大家架ma..唔好咁啦

 

4.24 放假& 720小時!?

平均分..合格!我要感恩!!今日全日都留咗係屋企整野.. 聽日係yin浸禮喇!!

好忙..忙到連電話都唔想傾..好彩今日係放假

如果唔係都唔知點算lu..又一次感恩..

 

4.25 yin的大喜日子

朝早補英,,中午去觀塘小會和5組員,,下午vtc,,再去諾新家=)

今日大雨到呢..平底鞋濕到難以想像哇t^t

今日好多特別野

1.英文係s303 上,,冇break但係有得早放

2.補完課之後12點先返到屋企,,但事實上係約咗和5 12點

3.係觀塘m記唔知坐咗幾耐..總知唔耐啦

4.vtc係420上..miss to 不在

5.b班既同學仔好多都唔知去咗邊

6.去諾家時感覺上屯門比東涌遠

7.今日係咁傾電話..傾到冇晒電,,勁樣衰.___.

8.當然仲有yin既浸禮啦~不過我要返學去唔到