|
點解大男人唔會愛上小女人??!!
共你近在咫尺,但又相隔千里
明明是倆個,為何出現了仨個??
為何是愛著你,但何是多了一個她??
--------------------------------------------------------------------------
今日早會之前比野比MISS LAM
”線”親ar~但”線”得好型…
我地班D男仔見到哂ar -0-
<<放學之後去左校監個生日會>v<
唉~點解佢咁中2食蛋糕ge??!!
|
|
|




