亞媽今日竟然買咗兩盒壽司(奇跡)。食完之後,我同家姐用剩低ge
wasabi玩猜包剪石,邊個輸咗就要食wasabi。家姐淨係輸咗兩盤,無
奈我輸多過佢勁多。食咗勁多wasabi,而家搞到個肚好痛。唔講啦
要去廁所方便。