| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 3 日 星期一  | |
| ●`**..*happy>u<...*]] |
DAY 1,,,返到去先知自己超級無敵勁多功課未做...媽咪呀...點算呀...跟住...就勁勁勁勁做!!!支力死!!
又要早會...呀......死左= =晒死人啦........."
第1堂...D&T...計續磨磨磨...磨磨磨...而家開始覺得幾好玩...不過好支力呀...><"
哈...成班男仔係度同我講...某某人波平如鏡....好鬼死衰呀...!!!
終於都完成我既"豬豬杯戰"啦!!!唔識打個個字^0^好開心!!!
RECESS...落去CANTEEN...野飲冇晒...好衰呀!!!!激死人啦!!!><"
我又開始周圍"立"人貼紙啦!!!哈!!!好開心啵...!!
IS...去HALL玩...同馮凱欣排隊玩遊戲....XDDDDDDDD"好白癡呀!!!^^
GG
花花"
夾波子!!!我既強頂呀!!!超快夾晒!!!馮凱欣戰敗!!!呵呵....好自豪添.....>3<"
不過馮馮好好人呀!!!佢兩次都係大獎啵....為左我...攞左兩粒士多啤梨珍寶珠呀!!!>V<"
佢本身想攞一本價值8蚊既簿-0-"真係想打死佢!!!!^0^
THEN...去左學織電話繩!!!無奈死我...比人拉過去...!!!
有個高F既仔行過黎話教我織...佢話:要喳住手仔黎教嫁啵!!!"-0-流汗........^^
我好快就學識左啦....THX"^^好叻女呀>3<"(冇喳住手教!!!)
織左陣...欣欣同芳芳豬又黎織呀!!!織左陣就打鐘啦!!!要走啦...><"唔想呀!!^^
LUNCH...張雪倩今次唔比我地掉位啵...衰呀!!!
攞左BB一支珍寶珠!!!>3<"再加埋欣欣個兩支!!!THREE!!!>3<"
食完...同紫盈去拍卡...送左支青蘋果味比佢**係CANTEEN坐吓咁...哼!!!冇得飲野呀!!!BOWYE同YANKI又黎左...!!
傾吓計...^^上返班房...有人走黎派糖!!!
佢地個個攞黎玩啵...我攞去派!!!落地下...佢地係度打排球呀...咁晒...我驚驚呀!!!^^
比晒D糖糖劉名揚同何偉澄佢地...**
上返去...佢HALL攡左個心心返黎
心心相印!!!i love it!
哈..好鍾意呀!!!^0^今日有兩隻衣架呀!!一隻係紫盈比的!!THX"
英文堂...默書...死晒...仲死得好慘添呀!!!><"默默下...YANKI同川川比人叫左出去...!!!
N年都未返黎....原來...中文學會D人見到有人攞左"四大美人"個D夾夾!!!-0-"
MATH堂...SO長城成堂都冇黎..好開心...因為佢D功課我全部未做...
放學...同芳芳...紫盈去搭輕鐵!!!^^感覺幾好...**
見到yanki同川川企係2樓..對住隻bb強...好慘呀!!!><"好似好大件事咁!!!
返屋企...食左粒爆難食既珍寶珠!!西瓜味!!!
msn...好多人都話日記首歌好好聽呀!!!我都好鍾意嫁!!靠近一點點**
好熱呀...熱死我...唔知幾換季呢...不過,,,,,,,,,,,,女仔套夏季爆樣衰..!!!男仔個套咁型
!!!唔制!!!><"
NIGHT...見到流星呀!!!!咁大個女...都係第1次!!!!
**今日真係玩得幾開心** |
| 刊登時間︰2006-04-03 07:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 36 | »
|