lovevicky
暱稱: ●`**..KIKI*..]]
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天
●`**..*示愛...*]]

唔洗早會...好開心...DAT 2呀..*]]不過...爆熱!!!

返到去...又要做功課...黑人曾!!!THX芳芳幫我呀!!!>3<"實在太好啦!!!

MATH...都唔知佢講過D咩...就落堂了...!!

IS堂...做實驗...幾好玩^^玩水水!!!

對面個條友成日係度扮晒野咁...點知佢自己將條毛巾飛左落樓 !!!-0-型爆!!!仲係度扮晒野!!哈!!!串死佢!!佢都未多謝我冇佈串!!

RECESS...換衫衫...!
我話要幫馮馮換... 佢好似驚我強姦佢咁= ="正白癡!!!佢勁叫救命...搞到我成個色魔咁...

PE堂...又打籃球...唔好玩既!!!同茄茄...YANKI一組...^^茄茄好搞野...>U<"

打比賽...1A  WIN左!!!>3<"我做睇個個...笑死左!!!

LUNCH...同YANKI食...!!!

YUKI係都要坐過黎我地呢邊啵...I HATE HER!!!!**又癡住芳芳...!!!又想用美色勾引JOE JOE呀!!!行開啦...識唔識寫個醜字呀!!

食完...好無聊...落去飲野...同BOWYE..紫盈...YANKI針針針**^^

中文堂...口語訓練...小蜜蜂話我講得唔錯呀!!!>3<"好開心!!

放學...同欣欣..芳芳..紫盈一齊行...^^我同芳芳去左搭叮叮**係輕鐵站見到依娜...針針^^

返屋企...MSN...溫唔入書><"名揚話佢溫緊書書呀!!!仲日日溫添-0-"好乖呀>3<"我呢d....唉....."好驚自己成績唔好...!!

p.s.你再次示愛...我不懂應該怎樣做了....而且....男朋友已經知道一切了........我能怎樣....很亂......痛.....><"

刊登時間︰2006-04-04 06:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天
●`**..*happy>u<...*]]

DAY 1,,,返到去先知自己超級無敵勁多功課未做...媽咪呀...點算呀...跟住...就勁勁勁勁做!!!支力死!!

又要早會...呀......死左= =晒死人啦........."

第1堂...D&T...計續磨磨磨...磨磨磨...而家開始覺得幾好玩...不過好支力呀...><"

哈...成班男仔係度同我講...某某人波平如鏡....好鬼死衰呀...!!!

終於都完成我既"豬豬杯戰"啦!!!唔識打個個字^0^好開心!!!

RECESS...落去CANTEEN...野飲冇晒...好衰呀!!!!激死人啦!!!><"

我又開始周圍"立"人貼紙啦!!!哈!!!好開心啵...!!

IS...去HALL玩...同馮凱欣排隊玩遊戲....XDDDDDDDD"好白癡呀!!!^^

GG 花花"

夾波子!!!我既強頂呀!!!超快夾晒!!!馮凱欣戰敗!!!呵呵....好自豪添.....>3<"

不過馮馮好好人呀!!!佢兩次都係大獎啵....為左我...攞左兩粒士多啤梨珍寶珠呀!!!>V<"

佢本身想攞一本價值8蚊既簿-0-"真係想打死佢!!!!^0^

THEN...去左學織電話繩!!!無奈死我...比人拉過去...!!!

有個高F既仔行過黎話教我織...佢話:要喳住手仔黎教嫁啵!!!"-0-流汗........^^

我好快就學識左啦....THX"^^好叻女呀>3<"(冇喳住手教!!!)

織左陣...欣欣同芳芳豬又黎織呀!!!織左陣就打鐘啦!!!要走啦...><"唔想呀!!^^

LUNCH...張雪倩今次唔比我地掉位啵...衰呀!!!

攞左BB一支珍寶珠!!!>3<"再加埋欣欣個兩支!!!THREE!!!>3<"


食完...同紫盈去拍卡...送左支青蘋果味比佢**係CANTEEN坐吓咁...哼!!!冇得飲野呀!!!BOWYE同YANKI又黎左...!!

傾吓計...^^上返班房...有人走黎派糖!!!

佢地個個攞黎玩啵...我攞去派!!!落地下...佢地係度打排球呀...咁晒...我驚驚呀!!!^^

比晒D糖糖劉名揚同何偉澄佢地...**

上返去...佢HALL攡左個心心返黎 心心相印!!!i love it!


哈..好鍾意呀!!!^0^今日有兩隻衣架呀!!一隻係紫盈比的!!THX"

英文堂...默書...死晒...仲死得好慘添呀!!!><"默默下...YANKI同川川比人叫左出去...!!!

N年都未返黎....原來...中文學會D人見到有人攞左"四大美人"個D夾夾!!!-0-"

MATH堂...SO長城成堂都冇黎..好開心...因為佢D功課我全部未做...

放學...同芳芳...紫盈去搭輕鐵!!!^^感覺幾好...**

見到yanki同川川企係2樓..對住隻bb強...好慘呀!!!><"好似好大件事咁!!!

返屋企...食左粒爆難食既珍寶珠!!西瓜味!!!

msn...好多人都話日記首歌好好聽呀!!!我都好鍾意嫁!!靠近一點點**

好熱呀...熱死我...唔知幾換季呢...不過,,,,,,,,,,,,女仔套夏季爆樣衰..!!!男仔個套咁型 !!!唔制!!!><"

NIGHT...見到流星呀!!!!咁大個女...都係第1次!!!!

**今日真係玩得幾開心**

刊登時間︰2006-04-03 07:20 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天
●`**..*獨家試愛...*]]

琴晚3點先訓...支力死了...!!!><"

朝早...打比海媚...她還在熟睡中....==我都估到嫁啦..^^
SO...佢*陪我去睇*獨家試愛*...好正呀...>3<"我哭了... ...好想睇多次^0^

愈黎愈鍾意Stephy同方力申啦...!!!佢地好襯呀!!!>u<"

返屋企...食lunch..^^

*再見螢火蟲*(真人版)...好睇過卡通好多呀...好感人呀... 慘慘既劇情..><"

4點啦...呀愉係樓下有表演呀!!!佢同人夾band...佢做打鼓個個喔....!!!

我冇落去呀..係屋企個window度望落去...^^哈..!

好型呀!!!(我係講個動作..唔係佢個人)搞到我好想學呀!!!我又要學!!!

有好多表演...d死kai子唱歌..聽到我想死!!! 唔該 !!!理吓人感受!!!

冇野做..溫書又唔入腦!!!好黑人曾呀!!!去穩海媚hea....!!!

刊登時間︰2006-04-02 05:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天
●`**..*好辛苦...*]]

**愚人節快樂**

**我miss係大佬**好感人呀!!!


朝早溫豬豬>3<"都唔知溫左d咩成朝.....= ="

落去波台睇人打乒乓波...!!

同呀愉傾吓計咁....叫我去睇佢表演...好的!!

講吓講吓...唔知邊個講到海媚啵....!!

原來....有人一直都掛住海媚既.....鍾意人地又唔認啵.......唉.....!!

哈...佢話"人地邊會要我呀!"哈哈!!!


NIGHT...同海媚去hea...冇野玩...4圍hea...佢狂打電話比人...玩人...!!^^

我返到屋企...打左比幾個....哈...玩人成功!!!

p.s.好辛苦...好辛苦...還是完了吧..........

i hate myself!!!><"

刊登時間︰2006-04-01 05:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天
●`**..*open day...*]]

**open day**  31 03 06 

今朝係架車度聽側田既歌!!!^^發覺自己好似慢慢地愛上佢!!!>3<"

返到去...先記得今日係open day...又要早會!!!= ="

小蜜蜂今朝唔知發咩癲= =又鬧人!

兩堂英文好快過左= =快得好緊要!!!

recess...見到d人個個都超多貼紙呀!!!我又要呀!!!愈問愈多呀...哈^^

最鍾意就係cyc同糖老鴨>3<"!!好似係名揚比既!!!thx a lot! 
我既lovely糖老鴨>3<"



有幾間小學黎左...佢地幾個男仔係度"夾"女喔...哈!!!全部都好beautiful牙!!!*0*haha!

EPA同MATH都過得好快呀!!!今日唔知做咩= =

LUNCH...同茄茄去HALL玩...!!!攞左個類似雪人既野返黎呀^^

好多人都肯送D貼紙比我呀!!THX~好好人牙!!!仲要多謝william>3<"ha ha!

跟住果3堂都過都好快!!!ma ma堂自修!!!

Hist...默書!!!我將D字寫晒係張台度-0-"王sir話william係豬頭>v<"

放學...同芳芳走...傾吓計咁...今日既時間真係過得好快....!!!

........就好似...我同你咁...一齊都有一段時間...話長唔長話短唔短...真係有感情!!!

但係我好似開始分唔清個種係咩感情了....

仲有...你千其唔好怪自己...問題應該係我度...如果唔係...我會更曾自己!!!你對我...我冇咩係唔滿意既...只係.........

我唸你而家應該好辛苦....好辛苦咁去想計續維持住呢段感情!!!我知你唔會放棄嫁...!!!對唔住!!!

ps..今日係屋企影左好多相呀...!!

好鍾意呢張呀>3<"                                                      咀咀.....啜啜"

好搞笑:

我想念你好耐了,
每天發條訊息比你,
想住你粉紅色的嘴唇,
令我牽腸掛肚,沒有你,
生命像行屍酒肉般沒有意義,
請跟我開心地過每一個時刻.

我對你的愛.....
盡在每行的第4個字. ..哈哈...!!!

刊登時間︰2006-03-31 05:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]