-0813- 星期日**

 
 

琴日,,你同我講話你唔得閒去成日on msn,,

我即刻好傷心,,

因為,,我以為你唔on msn,,

係因為避開我,,唔想我煩你...

所以,,我琴日都冇再覆你,,

冇再add你,,

我都諗我如果你唔搵我的話,,

我就唔會主動去搵你,,

不過,,我記得牙哥同我講過要我珍惜呢次的機會...

so,,我立即去開一個新的icq,,

希望同你可以每日都可以同你傾計,,關心下你,,

把握這個機會....

 

今日,,同你傾左一陣,,

都好開心,,

因為同你都仲有計傾,,

 

之前個排,,知道你失眠...

我真係好擔心你,,

希望你會好好咁休息...

所以,,我真你好想你自己take care自己

 

 

 

剩下14DAY!!!

刊登時間︰2006-08-14 01:27 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]