|
琴日,,你同我講話你唔得閒去成日on msn,,
我即刻好傷心,,
因為,,我以為你唔on msn,,
係因為避開我,,唔想我煩你...
所以,,我琴日都冇再覆你,,
冇再add你,,
我都諗我如果你唔搵我的話,,
我就唔會主動去搵你,,
不過,,我記得牙哥同我講過要我珍惜呢次的機會...
so,,我立即去開一個新的icq,,
希望同你可以每日都可以同你傾計,,關心下你,,
把握這個機會....
今日,,同你傾左一陣,,
都好開心,,
因為同你都仲有計傾,,
之前個排,,知道你失眠...
我真係好擔心你,,
希望你會好好咁休息...
所以,,我真你好想你自己take care自己
剩下14DAY!!!
|