| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-12-07 |
分類: 未分類 |
dO yOu kOwn I lOvE yOu?!
IF yOu kOwn I lOvE yOu=)
thaN yOu lOvE mE=)
I HOpe I Wanna bE yOu=)
MY heart iS Only one of yOu=)
yOu kOwn ?!
lOvE Is unable tO explain=)
I aM NOt SO GOOD=)
I HOpE yOu tO shOW UNdERstaNdiNG FOR MY WRitiNG=)
I HOpE yOu MaY unDErstanD=)
tHanK yOu=)
|
| 懶豬杰打完日記既時間:2008-12-07 08:03 PM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-11-22 |
分類: 未分類 |
好玩就一般...人少
得2個人..
本來3個
5點幾燒雞走左= ="
仲話陪左我半日
但感覺好似...
我同肥鑫陪佢
不過算喇
跟住去搵大儀,炸彈..."
打比大儀..唔聽.\_/.
打比炸彈..唔通.\_/.""
跟住再打炸彈通左...
叫佢出黎食飯...
話大儀出佢出...
cut左線..
大儀打黎...
我又叫佢出
佢又話冇人出唔出
我話炸彈.話..你出佢出
佢話問炸彈...
又係勁快咁cut左線...
我同肥鑫等佢打番黎..
等...等..等..
等左勁耐...
緊住打返比佢...
又唔聽
打去佢屋企...又唔通...
跟住我同肥鑫去到..
大儀屋企樓下...(6點幾)
打比炸彈...通左...
佢話同大儀傾緊...."
話傾完打返比我..."
跟住我地又..
等...等..等..又等左幾耐..."(7點左右)
又打比炸彈..."
又唔聽..."
緊住繼續等..."
跟住打比志軍同肥杰..."
叫佢地出黎食..."
佢地又唔出..."
過左陣..."
炸彈打黎..."(7點半up)
話佢地唔出喇...佢屋企開飯..."
跟住我地走左.."
搭巴士去沙田...
游魚call...
同我講生日快樂^^
同埋問我地去邊..."
同埋問我地岩岩去左邊..."
我答佢去緊沙田
跟住再答佢岩岩去左大儀個邊
肥鑫就係咁話岩岩係佢樓下
答佢再傾左陣
就cut左線..."
諗住去一田食野..."
去到.....果度...
勁多人..."
冇位...
又番返黎大圍..."
去扒王食..
好好味..."
食完...
冇野做..."
去新翠坐公園..."
不過都可以玩到11點(奇蹟)""
|
| 懶豬杰打完日記既時間:2008-11-23 01:28 PM [ 訪客留言(37) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-11-17 |
分類: 未分類 |
比人記大過
好撚火囉
明明我比袁爆光(袁sir)推
d人又話佢只係善意推我
有冇腦架
佢又話我推鳩佢先
miss又信佢
on撚9喇
我有證人(呀昇)
miss有唔信
又話我證人(呀昇)講d野唔可信
呀昇見到晒成個過程
佢又唔信
d係我後面個d人
講既野又信
咁姐係信晒袁爆光(袁sir喇
佢推我..
我比人記大過
佢又好似冇事咁
而家學校係咪保撚住佢先
佢已經唔係第1次推人喇
佢講d野又信
我先係受害者囉
我講d野又話我講大話
而家係咪針對我
保住佢呀
sorry~!!講左好多粗口
|
| 懶豬杰打完日記既時間:2008-11-17 10:09 PM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|