今日終於係聖誕節啦·······
好快心啊······················
但系我好唔快心,
因為冇節目·······
D fd翻左大陸·····
老婆都係翻左大陸飲喜酒····
最慘就係我冇得翻大陸玩·······
唉········
日日都係上網·····訓覺·····吃野······返工·····
今個聖誕係最唔開心·······
不過都唔洗唔開心····
31號可以同老婆一齊去倒數·······
唸起都開心啊············
倒完數就去劈酒······
o(∩_∩)o...哈哈········
唔知老婆會唔會陪我一齊傻呢····???
祝:
聖誕節快樂······
身體健康·············
|