yesterday去左溜冰呀!!!
好開心呀,but...
同左條7頭一齊,我同我果3個fd都開始好吾妥佢..
終於我地決定要...
唉...
yesterday去溜冰果時...
冇端端比人撞...
我隻手一產就產左落d碎冰度..
隻手損左...
好痛呀..
痛完之後...
隻手冇左知覺..
6月2呀...
快d到啦...
等左你long long time啦
好野!!!,又可以同d fd去溜冰啦..
好開心呀,連呀展都去添...
嘩...果日我同好多人一齊去呀...
不過...
得我同另外果兩個三個fd係識得溜冰炸..