e幾日,好倦,唔想做任何野.我的身體機能話我知,我就快病,可能過唔到今次的病,好嚴重~
日日都係禁,好鬼悶
嘩,星期二戈個才藝比賽,好正~
幾日lu,冇講過野,人地都唔應我,我都唔鬼應人地啦,大家唔好應大家羅,冇咩所謂,見到等於冇見到,人地好似避開我咁,唔好理我,我想做咩就做咩,最後一次享受自由,我都就泥咩啦,唔洗講野lu..我從今日開始不必要的野,我唔會開口講野,日日如是,直到死為止,我又左一d好好玩的野,玩玩下,可能玩到樂而亡返,希望啦,我都希望樂而亡返,唔想再留係e道,e道真係好冷莫,好冬,好冬...
我係咪應該放棄所有野?我覺得放棄所有係最好的,包括沒結果的愛,沒有目標的人生,沒有樂趣的家庭,沒有好朋友的人,學會放棄,放棄所有野,跟隨別的神吧~
我近排研究緊人體的血管,唔知點解,好多問題..點解人的血管唔係紅色?係藍綠色?
做人的意義何在?
命里有時,終須有,命里無時,莫強求 |