實在太耐冇 打喇
係因為我屋企部電腦壞左...
我最近好燥
諗左好耐'
覺得我鐘2既人既優點有...
@靚仔
@型仔
@cute
@有錢
@有料
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
轉左tel
大家搵我吾到,哈!
吾說了...886
好耐冇打blog. . .
嘻> <
復活假第3次影貼子想
我覺得我呀媽個老神神地
我俾d湯正親佢仲話低死...
琴日去左食ice---cream
好味...
今日好早打blog
冇野講. . .
mj正左福圖俾我 . . .
唔講喇
88
嘻...
你地覺得咁打令唔令
今日我去左呀嫲到食飯
佢正左d羅白高
好好味xd
跟住番屋企
答地鐵果陣...
有條自由行黎問我.去馬安山
我叫佢答去9龍塘...
佢擺左一張一百蚊係嫁/買飛機/
跟住嫁機正番去黎
勁無奈-_-"
番到屋企9.幾
help!聽日要游水+保習
各位......
..........
教下我正msn個舊野
@^@
訓覺喇...
今曰有條由勁神神地
我入地鐵佢出黎
跟住佢push左我一下話"未到你呀"
我就講左句"收皮喇你"勁大聲
今日我係"大眾"買左2枝marker粉紅色&金色
哈哈...
甘耐冇打blog...
等我講下我復活節d野俾你地聽喇
星期四個陣,,我去左學琴
估唔到我可以拎到A-囉
琴老師仲送左張書簽我^V^
同表姐去mega BOX
@溜冰
@影貼紙相
haa'今個假期去左2次 mega b0x"
唔講喇,,閉閉><''