today,十分無奈!!!!!,一返到school發現冇帶電腦file~之後問陳志平借......佢同我講
我今日要用喎,我lunch借俾你!@........有少少無奈,之後lunch~我咪去搵佢囉!之後搵唔到佢
陳巧敏(jennifer)同周sir講,講到調轉晒!o咀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!之後聽雞俊講話佢落左E療室!!
andthan放學,我同招招講話,聽講你呀哥入左E療室喎!!之後招招即刻拉我落去,之後搵唔到
佢…………之後先知原來佢早退左!!!!!之後打波,死人陳小明,激死我!!!佢個死人頭,
成日嗌我豬丁...........之後,我幫佢作左首詩:燒焦了的牛雜,發出了陣陣的lor味,hehe係咪好勁
呢!!!!呵呵呵><
|