今日超悶=.= 成日係屋企玩電腦我呀媽又唔比我傾電話.好彩有老婆同我玩msn不過佢玩左陣就去左街啦有d失望算啦唔好諗啦
到左夜晚玩左一陣電腦就同老婆傾電話10:00-12:15不過電話冇電就應成老婆5:00打比佢不過冇打9:30先打比佢