今日執屋,,,,好累呀!執左房,掉""左好多褲/櫃..加加下都有4/5袋,又掉左好多書,,,
平時唔系咁覺,不嬲都亂開,估唔到系櫃搵出來咁多野掉
我今日執得幾累下,旦系執得幾開心,因為自己一個執雖然累,旦系同亞妹佢地執又鬧交,佢又掛住打機
阻住哂!!唔知幾時又要執個,如果自己一間房會唔會冇咁亂,可能佢地讀緊書掛))最多系個d唔要的工作紙,
d通告2/3年都唔掉,留黎抹"屎"鼻涕咩"卡卡""
不過我個陣都系咁,我以排都成日執屋,,,得閒都幫亞媽手先~以家執屋先知亞媽平時都幾辛苦
可能大個要識諗掛...加油...大個囡啦你)))嘰嘰)) |