| «‹ April 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 5 日 星期六  |
| 2008-01-05 |
分類: 未分類 |
**
1oo%滴奉獻
換來滴..
只有o%滴幸福~
好愛li個句子..
哈哈>x<自己亂打滴杰作==
睇左勁多人個qooza..
哈**發覺自己個個好簡單~
連自己既感受都係**
睇埋傻煒個blog...
唉**
講真//
li句野勁岩我..
佢可以估中我心中話///
但我就.......
好難了解到佢最終想要咩
諗咩**
係你變了..
定係*
我付出不夠///
點解每次你都講中我諗咩
..
可能係我問題~
唔關你事**
你唔需要自責
曾經想當個好情人 捨身成仁
還愛你愛到往下沉
若要犧牲 方能擁吻
無法一起 再同渡半生
如今找不到好情人 只得苦情人
就算我對你還著緊
亦無耐性陪你 浪費多十秒 傷心
誰有心 還要等 你熱吻
|
| 發表時間:2008-01-05 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 2 日 星期三  |
| 2008-01-02 |
分類: 未分類 |
就快考試la~
心情緊張喔....
我覺得今年自己好似好冇心機去讀書~
唔知點解
讀極都讀唔到...
不過...自己成績都仲hold都**
個心幾想去讀
但都好似夢遊咁--
li種feel好鬼死-----討厭~
maybe到大考唔會咁**
好la~下星期..
我要閉關溫習==
要勁過賤kit~^^
加油babi~~~
到訪者都加油la~ |
| 發表時間:2008-01-02 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 1 日 星期二  |
| 2008-01-01 |
分類: 未分類 |
HAPPY NEW YEAR!!!!
哈哈..新既一個year~
有好多願望~
希望個個人都開開心心\\
幸福到喊//
係舊年...
有咩錯左呢**
好多//
都唔記得曬lu~
maybe 有好多機會..可能都錯失左==
哈**今年唔再低低bi~
要努力d...
無論邊一方面~
then 要學識///
唔好成日喊.....
打住咁多仙**
希望你地都幸福快樂la~
講多次...
happy new year~^^
|
| 發表時間:2008-01-01 02:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|