今日又開心,又傷心.....
朋友..大家唔好咁啦,我係中間好辛苦,,你地好自私..
你唔中意果個,佢唔中意果個,,但大家都可以共存的..
唔做朋友,,可以做同學..唔一定可似宜家咁..
你累到既唔係你自己,係人地..
你搞到''雲雲'',''wing'',''jenny'',''師奶仔'',''zurine''好辛苦..
''牛奶''好似個波咁,,比你踢..
其實我為左呢樣野,,好唔開心lo..
我唔係話幫邊個,,但我真係唔想搞小圈子..
_____________________________________
今日放學好唔開心,,
謝欣..你使唔使咁...
我地只不過係你後,,
你就話''妖,,跟住灑,,''
我聽到之後,,d眼淚係標灑出黎...
我都唔知,,我們還是朋友嗎??''
之後我地去左公園,,好開心呀,,扮細路
好低能,,但低能係好事,,,,>V<
超開心呀,,呵呵...
D小朋友又要我地同佢玩,,哈哈
好中意.佢地叫我做姐姐...妒忌嗎??
之後,同希希(G奶)去唱K...
好HIGH......
OH MY PRETTY PRETTY BOY I LOVE U.....
哈,,,同你講嫁,,^^
.......................................
我好想大家開心.....一齊讀書
......................................
|