老婆,3個月快樂.
今日,3點幾起身.比老婆話我係豬.
跟住.就同老婆一齊沖涼.刷牙:)
之後幫佢吹頭. 原來幫女仔吹頭5易嫁.仲要係老婆添.
平時有幾可,會幫女仔吹頭先得嫁:)
跟住就同老婆係屋企睇左集泡沬之吻.
睇完就諗住今日點慶祝.
唉,因為自己5識善用金錢.同埋5識好好儲錢.
攪到,想今日同老婆去既地方都沒得去.
番一個月工最多5千蚊到.
平時番都係得4千幾. 都5知番5番好.我好想轉過份工.係可以夠自己用. 仲可以買野送比老婆/.\
睇完之後,小敏就搵我老婆:). 問佢係邊.
之後咁岩我地兩個本來想睇戲. 但沒戲岩睇. 我就提意唱K. 老婆都話好.
2個人唱雖然係好SWEET. 但我又想咁靜:). 所以叫埋小敏一齊唱.HAHA.
第1站.我同老婆就乘坐11號巴士,去左巴士總站個間7-11 到買雪糕. 順便換公仔比老婆;) 我講過嫁麻. 我要換齊全套比你.
抽左3張. 1隻球証( 早又5比. 家陣先黎出現 最後老婆送左比我:P 多謝老婆:). 1隻意大利. 1隻忘了ORZ.
跟住行左去元朗喜利商場.去釘耳骨:).
釘左2隻30蚊:). 之後就同老婆好SWEET 咁樣.拖住手行街睇衫. 等小敏落黎.
行到去MAPLE. 老婆話入去睇衫既時候. 個人開始頭暈暈.以為沒咩事. 都沒暈低住.
之後過左格離In & Out ,一入到去就已經好暈. 撞親人都5知. 跟住仲最後頂5順 坐左係地下.
職員走埋黎.問我有沒事.個陣仲有知覺. 老婆就扶住我入去搵位坐
之後老婆走左去7-11買水比我飲:P
老婆對5住,我沒食野就攪到暈低左.要你擔心我.我5會再暈低嫁拉. 5要你驚.
抖左陣. 見個人清醒番小小. 就同老婆諗住搵個地方坐低. 5想阻住人地做生意麻.
跟住就去左7-11 入到去.我個人仲係好5掂. 狂出冷汗. 嘴唇又勁白. 就坐左係雪糕櫃上面. 老婆一路適心照顧我. ;P
勁開心. 咁大個仔:) 有人咁樣照顧我. 除左我阿媽之外. 係呢個時候. 5舒服既感覺冇哂. 剩番只有幸福既感覺.:)
唔知我同老婆 可以行到幾耐拉. 我想係1生1世. 但唔知 你願唔願意比呢個機會我呢.HAHA.
又抖左陣. 個人見仲係咁白.去買燒賣食.
食完抖多陣個人就有番血色了. 頂點解人地間鋪D冷氣咁大;/.\ 我個間咁細. D冷汗吹到乾哂囉ORZ.
跟住等小敏黎到.我地3個就去唱K了.一上到去. 就出去拎野食/.\ 仲諗住同老婆1齊拎添. 點知老婆怕我隨時又暈低/.\ 所以決定留我係房.
XD 唯有自己開下聲先:) 唱完1首歌. 見小敏同老婆. 都拎住勁多野食. 望到O哂嘴. 心諗你兩個想增肥阿!? XD
之後,就開始唱K了. 老婆今日少左唱歌歌/.\唔開心.
跟住就同老婆合唱今天你要嫁給我 . 由於我唔識唱既關係/.\ 攪到老婆唔係幾開心呢
所以我決定下次再唱既時候 我要唱比佢聽.
又同老婆唱左首愛轉角 唱到我不讓愛掉眼淚不讓妳掉眼淚 現在永遠 妳就是我就是我的美 望到老婆個樣勁甜.;3)
跟住小敏就好似癲左咁- -唱D歌好爆. 仲要開到好鬼大聲XD. 我就攬實老婆.3 .
唱到11點到小敏老公朱比 落左黎. 我地就去左B仔. 3個人唱K 487蚊. 老婆今日5該哂你.
然後食完B仔.佢地諗住坐的士番屋企. 諗住叫埋我老婆,
我就話老婆番屋企睇波阿!? 我屋企都有啵.3 . 我今日想攬住你訓. 於是老婆第2晚係我到訓了.
我地兩公婆. 手拖手. 行番朗屏. 謝家小宅:). 一番到去. 阿媽又問. 去完街拉?
之後我就第1個換衫. 好熱. 跟住到老婆換:)成2點半先開波.
所以我決定同老婆1齊玩電腦. XD其實係我睇佢玩. 單係睇都好開心了. 見老婆好比心機汁令個我的城市.
去到接近2點既時候.我頂5順. 同老婆講. 開波叫我. 抖陣..\ 結果真係訓左. 好在老婆叫醒我:).
之後兩公婆1齊攬住係梳化訓係到睇波. 超SWEET:3)
睇左上半場同下半場.都沒波入. 心諗/.\ 老婆有排都沒得訓住. 最後 皇天不悔有心人. 係116分鐘. 入左粒波. 好多人都話有越位. 但其實有沒呢.
完場之後.就捉老婆訓覺. 因為老婆要番學. 同埋知你眼訓拉. 傻豬.
我下次唔會係你面前.訓低嫁.:) 因為我要照顧您.
3個月既感受. 由陌生人變朋友最後變左情侶 得來不易.
我一直都好享受呢1段感情. 如果要我係呢份情上面加個日子我希望係我有生之年;)
傻瓜你仲記5記得. 我當初有幾多野係唔岩. 比你講得多. 你講既野5係白費心機. 只係我吸收能力慢姐.
我已經努力1樣1樣咁改好. 我最想改變既就係想我做多D主動. 約你去街:).
有時好多野想講. 但見到你個樣.就已經5洗講了. XD 因為好SWEET.
唯一美中不足既係. 我應承左老婆. 100日要送花花比佢. 睇黎未必送得成. 因為糧尾了. 唉. 只怪自己應該讀書既時候5好好去讀. ANWAY 條路係點. 就預左. 有沒得番轉頭. 就冇嫁拉.
如果我自己買紙睇書學摺. 老婆唔知收唔收呢.:)
老婆成日話我唔識浪漫. 浪漫呢樣野我想學. 但唔係話學就學到. 做比你睇嫁.
我好怕有1日. 你會因為我唔識浪漫 而慢慢飽和. 由愛.變5愛了.
我好怕有呢1日既來臨.
所以我會盡我自己最大既能力. 去實行你想要既野:)
我只係想老婆會我既終點站. 幸幸福福咁1齊落去:).
TWY YTY 91DAYS |