×曾投入過 有愛情存在過怎算傻 逃避都可惹禍.‵;]
lovingwaii
暱稱: 金毛囝:)* waiJaiv_v
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
新覺悟(!)
新既1年.
老婆...
我真的會就此失去您嗎...
2010-10-02
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 95
今日人氣: 0
累積人氣: 926
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 12 日  星期一   晴天


呆呆的1天:) 分類: 未分類

話說尋晚同小敏佢地唱完K. 食完糖水. 捉左老婆番屋企睇波 訓覺;)

係今朝,7點半既時候.我係第1個醒左:) 叫醒我個BB 起身.XD 而BB仲好似好眼訓咁. 於是我就抱佢起身.
老婆亦都好願意XD 兩公婆就起身. 襯老婆.去廁所刷牙既時候, 我偷偷地 訓多3分鐘( 3分鐘好難得嫁/.\XD
跟住就送老婆搭車.番天水圍. 老婆話肚餓. 就同佢去朗屏OK 買包食.3 . 愈黎愈鐘意老婆你每1個既打扮.
我只最意既係你最斯文既一面:) 簡直人見人愛. XD
 
送左老婆上K73後,就望住佢架車走左. 成5秒- -我先有反應:_. 慢慢行番屋企. 就同老婆SMS. 左10零分鐘.
就去左搵周公. 學理財心得. 好好彩今日 由1級學到3級半. 有排學/.\XD
係12點鐘就醒左, 第1時間同老婆講:). 我起身拉XD. 跟住就沖涼換衫. 去接老婆放學. .
 
接完老婆放學之後, 就拖住佢番佢番屋企. 煮野比佢食:)
對5住呢,你老公仲係未訓醒所以今日,太失水準了. 保証下次煮得更好:). HAHA
唔知幾時到老婆煮比我食呢.XD
 
係呢1刻,我覺得自己5係完全冇用. 我仲可以照顧老婆嫁:P)
煮完比佢食. 就兩公婆齊齊玩電腦. 最後老婆食5哂. 就幫佢食哂去/.\ 比老婆話 肚餓又唔食野./.\
然後就自己洗碗:)_ 洗完就睇住個BB訓覺:0- 訓到夠鐘.就叫佢起身.佢就番學. 我就番工.
當我番到鋪頭既時候. 先知道今日原來放假.HAHA. 攪到我鬼咁失魂.
原先.諗住同細蔚攪歡送派對. 但老婆放早:) 就上左老婆屋企.
諗住陪佢訓覺:_ 但怕XD............
於是佢就訓覺. 我就攻佔左佢部電腦. 我就係到玩WAR3. 搵膠GAME 玩;)
玩左陣佢老豆番黎. 於是老婆.就醒一醒. 過左陣- -老婆又訓番. 睇黎我老婆真係好眼訓. 於是我就打機XD
每玩10分鐘.望一望佢個可愛樣;). 十足十一個BB咁.勁可愛>"<
 
訓到7點鐘. 老婆醒左. 先知遲到:. 老婆仲5願起身. 賴床\./ 賴左陣. 佢就去洗頭. 我就玩FB.等佢整完野.就陪佢落M仔買野食.
再送佢搭車.送到佢去輕鐵站既時候. 放低左杯雀檸我又唔小心倒哂落地/.\ T^T 攪到老婆冇野飲.
跟住我就番鋪頭. 幫我阿麻買電話卡拉:).
然後就坐k73 番屋企. 今晚食齊囉. 真囉命. 不過最後我都食哂:) 可能太肚餓既關係. 我應承過老婆唔要再比自己暈低;_.因為我要照顧您XD
跟住就係到發呆.睇FB. 玩玩下就同老婆SMS. XD 雖然我最後都冇出去接老婆. 但都好開心. 知道老婆安全.
 
老婆老婆我愛您. 我唔要單純只係講比你聽. 我要做比你睇. 我係點樣去愛您.") 我5介意老婆既所有野XD. 我只介意老婆愛既係咪我.3 .
 
TWYYTY 92DAY'S


2010 年 7 月 11 日  星期日   晴天


3 months` 分類: 未分類

老婆,3個月快樂.

今日,3點幾起身.比老婆話我係豬.
跟住.就同老婆一齊沖涼.刷牙:)
之後幫佢吹頭. 原來幫女仔吹頭5易嫁.仲要係老婆添.
平時有幾可,會幫女仔吹頭先得嫁:)
 
跟住就同老婆係屋企睇左集泡沬之吻.
睇完就諗住今日點慶祝.
 
唉,因為自己5識善用金錢.同埋5識好好儲錢.
攪到,想今日同老婆去既地方都沒得去.
番一個月工最多5千蚊到.
平時番都係得4千幾. 都5知番5番好.我好想轉過份工.係可以夠自己用. 仲可以買野送比老婆/.\
 
睇完之後,小敏就搵我老婆:). 問佢係邊.
之後咁岩我地兩個本來想睇戲. 但沒戲岩睇. 我就提意唱K. 老婆都話好.
2個人唱雖然係好SWEET. 但我又想咁靜:). 所以叫埋小敏一齊唱.HAHA.
 
第1站.我同老婆就乘坐11號巴士,去左巴士總站個間7-11 到買雪糕. 順便換公仔比老婆;) 我講過嫁麻. 我要換齊全套比你.
抽左3張. 1隻球証( 早又5比. 家陣先黎出現 最後老婆送左比我:P 多謝老婆:). 1隻意大利. 1隻忘了ORZ.
跟住行左去元朗喜利商場.去釘耳骨:).
 
釘左2隻30蚊:). 之後就同老婆好SWEET 咁樣.拖住手行街睇衫. 等小敏落黎.
行到去MAPLE. 老婆話入去睇衫既時候. 個人開始頭暈暈.以為沒咩事. 都沒暈低住.
之後過左格離In & Out ,一入到去就已經好暈. 撞親人都5知. 跟住仲最後頂5順 坐左係地下.
職員走埋黎.問我有沒事.個陣仲有知覺. 老婆就扶住我入去搵位坐
之後老婆走左去7-11買水比我飲:P
 
老婆對5住,我沒食野就攪到暈低左.要你擔心我.我5會再暈低嫁拉. 5要你驚.
 
抖左陣. 見個人清醒番小小. 就同老婆諗住搵個地方坐低. 5想阻住人地做生意麻.
跟住就去左7-11 入到去.我個人仲係好5掂. 狂出冷汗. 嘴唇又勁白. 就坐左係雪糕櫃上面. 老婆一路適心照顧我. ;P
勁開心. 咁大個仔:) 有人咁樣照顧我. 除左我阿媽之外. 係呢個時候. 5舒服既感覺冇哂. 剩番只有幸福既感覺.:)
唔知我同老婆 可以行到幾耐拉. 我想係1生1世. 但唔知 你願唔願意比呢個機會我呢.HAHA.
 
又抖左陣. 個人見仲係咁白.去買燒賣食.
食完抖多陣個人就有番血色了. 頂點解人地間鋪D冷氣咁大;/.\ 我個間咁細. D冷汗吹到乾哂囉ORZ.
 
跟住等小敏黎到.我地3個就去唱K了.一上到去. 就出去拎野食/.\ 仲諗住同老婆1齊拎添. 點知老婆怕我隨時又暈低/.\ 所以決定留我係房.
XD 唯有自己開下聲先:) 唱完1首歌. 見小敏同老婆. 都拎住勁多野食.  望到O哂嘴. 心諗你兩個想增肥阿!? XD
之後,就開始唱K了. 老婆今日少左唱歌歌/.\唔開心.
跟住就同老婆合唱今天你要嫁給我 . 由於我唔識唱既關係/.\ 攪到老婆唔係幾開心呢
所以我決定下次再唱既時候 我要唱比佢聽.
又同老婆唱左首愛轉角 唱到我不讓愛掉眼淚不讓妳掉眼淚 現在永遠 妳就是我就是我的美 望到老婆個樣勁甜.;3)
跟住小敏就好似癲左咁- -唱D歌好爆. 仲要開到好鬼大聲XD. 我就攬實老婆.3 .
唱到11點到小敏老公朱比 落左黎. 我地就去左B仔. 3個人唱K 487蚊. 老婆今日5該哂你.

然後食完B仔.佢地諗住坐的士番屋企. 諗住叫埋我老婆,

我就話老婆番屋企睇波阿!? 我屋企都有啵.3 . 我今日想攬住你訓. 於是老婆第2晚係我到訓了.
我地兩公婆. 手拖手. 行番朗屏. 謝家小宅:). 一番到去. 阿媽又問. 去完街拉?
之後我就第1個換衫. 好熱. 跟住到老婆換:)成2點半先開波.
所以我決定同老婆1齊玩電腦. XD其實係我睇佢玩. 單係睇都好開心了. 見老婆好比心機汁令個我的城市.
去到接近2點既時候.我頂5順. 同老婆講. 開波叫我. 抖陣..\ 結果真係訓左. 好在老婆叫醒我:).
之後兩公婆1齊攬住係梳化訓係到睇波. 超SWEET:3)
 
睇左上半場同下半場.都沒波入. 心諗/.\ 老婆有排都沒得訓住. 最後  皇天不悔有心人. 係116分鐘. 入左粒波. 好多人都話有越位. 但其實有沒呢.
完場之後.就捉老婆訓覺.  因為老婆要番學. 同埋知你眼訓拉. 傻豬.
我下次唔會係你面前.訓低嫁.:) 因為我要照顧您.
3個月既感受. 由陌生人變朋友最後變左情侶 得來不易.
我一直都好享受呢1段感情. 如果要我係呢份情上面加個日子我希望係我有生之年;)
傻瓜你仲記5記得. 我當初有幾多野係唔岩. 比你講得多. 你講既野5係白費心機. 只係我吸收能力慢姐.
我已經努力1樣1樣咁改好. 我最想改變既就係想我做多D主動. 約你去街:).
有時好多野想講. 但見到你個樣.就已經5洗講了. XD 因為好SWEET.
 
 唯一美中不足既係. 我應承左老婆. 100日要送花花比佢.  睇黎未必送得成. 因為糧尾了. 唉. 只怪自己應該讀書既時候5好好去讀. ANWAY 條路係點. 就預左. 有沒得番轉頭. 就冇嫁拉.
如果我自己買紙睇書學摺. 老婆唔知收唔收呢.:)
老婆成日話我唔識浪漫. 浪漫呢樣野我想學. 但唔係話學就學到. 做比你睇嫁.
我好怕有1日. 你會因為我唔識浪漫 而慢慢飽和. 由愛.變5愛了.
我好怕有呢1日既來臨.
所以我會盡我自己最大既能力. 去實行你想要既野:)
我只係想老婆會我既終點站. 幸幸福福咁1齊落去:).

TWYYTY 91DAYS



2010 年 5 月 12 日  星期三   晴天


l:) 分類: 未分類

發生左好多事係呢個星期. 由於太耐沒打.所以發生既野5講.xd

今日番2點- -=但係我遲左起身. ,仲要因為眼訓沒陪老婆食飯sor..拉

承諾我對你做5到.姐係代表我做任何一樣野都係做5成.

成事不足敗事有餘 我5敢奢望d咩. 因為有問題既係我.

 

 

番到去2點半..仲要打成日機. .攰到喊囉. .

收工清仲要清雙機. .好眼訓./.\ 睇黎我要重新調較番哂d時間.再係咁殘死了/.\

本來諗住收工自己番屋企. 但老婆打比我-3 - 之後見到佢係後面.就拖住佢行去天耀惠康.買野.

買完就諗住送佢番屋企. 唉.....

乜真心真係咁難搵咩. 乜我真係咁5值得信咩!? 用左成晚5訓去諗因由. 愈諗都係愈辛苦..t^t

 



2010 年 5 月 5 日  星期三   晴天


:(原來我令您這麼難過 分類: 未分類
係11點零鐘. 老婆打黎叫我起身.睇黎我真係懶訓.
一起身就開電腦dl 歌 dl 完就去左沖涼.
沖完涼發覺電話響過黎. 老婆對5住呢. 沒同你講沖涼. 要你擔心
玩到12點半就出門口.今日準時陪到老婆食LUNCH. 我要KEEP 住有恆心.
5係做咩都死... 加油!!!!!!!!!!
 
本來諗住坐得舒舒服服. 結果由於有4個學生. 所以要我地轉位
結果同6個5識既女仔.1齊坐 勁無奈.
又5知佢地望乜 未望過金毛咩. 痴線.
 
食完就送老婆番學.
之後自己就搭車番屋企.
同老婆SEND 左陣信息.
跟住佢就睇倩女幽魂.我就係屋企訓左陣. .
老婆放學就打比我 ..傾到佢番屋企. 就沒傾了
老婆你多心了. 根本5需要咁介懷 我以前既EX們係點.
再講沒人係十全十美.
 
傾左陣MSN 佢就訓覺了.
灼賢5點幾打黎. 問我睇5睇戲- -睇葉問2. GOOD.
之後我就水佢上我番屋企. 我就攪埋D野. 就同佢坐西鐵出新元中,
點知朱溫- -仲未得.結果要睇6:15分個場. 我就同灼賢 行去金星打住高達等.
 
等朱溫落到黎 我地就去睇戲. 超正:)
估5到洪金寶既死 令到葉問咁有鬥志
一路睇一路同老婆SMS. 直到佢跳舞
睇完就落番金星. 入左1蚊- -打高達- -朱溫話肚餓. 就雙我同灼賢機- ,-渣黑西 矛到呢.. 真係沒人性.
當然我同灼賢輸左. 唯有去過橋 本來諗住陪坐. 但最後都係食左野.
食完就番左金星. 玩到10點半. 就上左I仔.
玩到2點半就去食M記. 一路行一路同老婆傾電話.
食完就去左阿B到坐陣 番屋企.
 
對5住 原來我既小孩子性格 攪到你咁5開心.
我5係1個 擅於說話,討人歡喜 亦5係風趣幽默既男仔
我只係1個失去左恆心. 決心. 信心既小朋友.
對5住.或者根本我5值得你去愛;(
 
TWYYTY
 


2010 年 5 月 4 日  星期二   晴天


;( 還在發夢!>? 分類: 未分類
一起身 11點半. 就玩陣電腦. 沖涼
12點半出門口. 坐k73 去搵老婆食lunch
去到今日又遲到拉. 總好過早到 究竟拎個心出黎係咪咁難!?
去左新北江 食飯.
食完就同老婆去夾糖. 送完佢番學校.
就坐巴士番屋企. 番到去同老婆 send 左陣短訊 就係老母間房訓著左.
訓訓下番左上床訓.3 .
 
訓到5點幾. 老婆打黎. 話5想去跳舞 就叫佢上我屋企. .
5點半到 落左去接老婆.
番到屋企. 打比老母叫外賣.
之後細蔚send 訊息黎.  sad
 
過左1陣 打比經理. 同佢傾番工既問題.傾完之後有共識. 決定夜小小 番去搵佢 傾清楚.
係屋企 食完飯. 大約7點鐘到. 就番天慈解決問題.
放飛機. 甩更.  沒誠信. 沒恆心. 乜認為好好玩咩. 貪玩. 爛玩. 爛訓.
謝偉業 醒下拉你. 仲細咩 19歲仔拉. 做野成個細佬仔咁. 你老豆老母 5睇得你幾耐 生生性性好沒!?
傾完 就同老婆去左大家樂 食飯.
食完就番屋企.
玩左陣fb. 就同灼賢吹水. 大玩火星文. 灼賢輸左. .
過左無幾耐 老婆就睇我同前ex 既對話內容.
佢一路睇 我就一路諗番之前既野.
睇完後 見到老婆好似5多開心咁.3.
11點幾 就送老婆番屋企.
送到佢番去後. 我就落i仔搵灼賢佢地.打左陣機.
老婆sor 我5係有心5理你.
謝偉業 5該你快D搵番你失去既野 5好再衰比屋企人睇好沒!?
TWYYTY