今日同原本希希去見暑期工
但我無去因為要6:00見工晏左d∼
我番屋企食飯飯好過
去左百老匯睇哈里波特
希希請我睇戲我請食野
全場戲最型個幕鄧不利多變火旋渦打怪物救哈里仔
最搞笑就非榮恩莫屬La∼
睇完後番屋企Lu
細佬話有驚喜被我
我驚係有驚無喜咋
番到屋企入到房見到隻熊仔係我枱(原來今日幫我換架)超開心
咁岩我今日又買左隻小熊熊
大家要做好朋友牙∼