lowsze : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
**【 sZe =v= 】|\|
yOu WeRe aLwAyS On My MiNd*v*
我 的 資 料

暱稱: ﹏*+ sZee e ||** °
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008-02-04
sick...
2007-12-24
* study hard
very hard
日 誌 分 類
全部 (251)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 251
留言總數: 427
今日人氣: 23
累積人氣: 19160
RSS Feed
2005 年 10 月 10 日  星期一   晴天
學校旅行呢*3* … 愉快

  琴日返工都幾辛苦囉…好多客...shit ~4點3即刻走人...因為約左佢地買bbq d野...

買完之後我同左媽子去大家樂打邊爐,,yummy~再入百佳掃貨...返home就醃bbq d野食喇~

  今朝打點好一切就出發lu~目的地係銀線灣...上車先醒起無帶mp3 tim~

仲諗住帶埋喇叭仔去播-.- 點知唔記得左~好快就去到XDD不過超曬囉~過左陣就起爐lu..

我地個組係最快燒得ge...呵呵~超熱囉 ..個個都燶左咁...又無得遮頭wo~fuck...

bbq真係好正牙~尤其是d雞翼,,勁好味囉~同你地一齊好開心呢 ..成日都笑死左XDD

  我燒d魚蛋成日都發到大曬,,,之後就變返細~仲變得比之前細&皺埋皮tim~...哈哈~好kai tim ....

燒到2點幾影左d相相就搭車走lu~*john chan好慘囉...跌傷曬d手腳~小心d啦下次....*

我地返到去都係4點咋~早左好多囉...之後就好累~返home就訓著左喇...發左個惡夢..

夜晚訓o個時又發過惡夢~真係好驚牙!!..2次都發到好多好兇ge動物o係我home..

happy...相仔牙::

  <<~同白吃妍的..哈哈 <<~好曬呢~

<<~同3個fd仔   <~~妍..唔好忍笑啦...!

<~~燶左lu... <<--太陽出來了...曬到死囉~

<~~yi..你望緊令仔牙?? <<~我個頭大左咁多ga?

<<~好白咁wo..假像的  <<~白吃呢XDDD

<<~ka yee可愛呢~ <<~kaga攝左鏡呢... <<~twins <<~後面有個浪子wo~

估下who...(偷影的)~~>>

幾令仔牙… >v<

打擊…crazy了~~by23:37


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 lowsze 的日誌)


-欣呢架到* 於 2005-10-13 08:55 PM 發表:

維bbb好低BBbbb牙..哈哈hahahha*

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都幾嫁...'
我認同牙呢點...
聽日見~
Posted at 2005-10-15 02:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dbwai` 於 2005-10-13 08:09 PM 發表:
你星期5再打泥確定下啦*
我剪左個頭*好怪*好碎*嘔..
唔知點紮鞭*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.="
好無奈呢我~
留一個有三個~
Posted at 2005-10-15 02:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dbwai` 於 2005-10-13 08:09 PM 發表:
你星期5再打泥確定下啦*
我剪左個頭*好怪*好碎*嘔..
唔知點紮鞭*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你又禁多左次wo,,姐姐仔...
Posted at 2005-10-15 02:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dbwai` 於 2005-10-13 08:09 PM 發表:
你星期5再打泥確定下啦*
我剪左個頭*好怪*好碎*嘔..
唔知點紮鞭*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁星期6畀我睇下囉...
Posted at 2005-10-15 02:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dbwai` 於 2005-10-12 07:41 PM 發表:
成日都禁左2下*搞到有2個留言*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈...我知吖~
星期6去唱k wo...
remember that!!
Posted at 2005-10-12 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wai` 於 2005-10-12 07:39 PM 發表:
你都唔明我講緊乜*hahaha*
呢個世上枉枉有咁多唔公平既事發生*唉*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈...又留多左次ga??
白吃維…
Posted at 2005-10-12 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wai` 於 2005-10-12 07:38 PM 發表:
你都唔明我講緊乜*hahaha*
呢個世上枉枉有咁多唔公平既事發生*唉*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..我真係唔明wo~
有咩唔公平牙??
Posted at 2005-10-12 09:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿嵐 於 2005-10-12 06:50 PM 發表:
3)


ごめんなさい!!(真的很對不起!!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你識日文嫁咩?
點解我唔知ga...
記得你約左我星期6晚呢~
Posted at 2005-10-12 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿嵐 於 2005-10-12 06:49 PM 發表:
2)


I'm so sorry!!!sze
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇你以後仲夠唔夠膽呃我?
再呃我~
我真係唔再理你嫁喇....
Posted at 2005-10-12 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿嵐 於 2005-10-12 06:47 PM 發表:
1)

好對唔住呀~!阿詩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哼...
邊個叫你咁衰wo!!
Posted at 2005-10-12 09:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]