琴日返工都幾辛苦囉…好多客...shit
~4點3即刻走人...因為約左佢地買bbq d野...
買完之後我同左媽子去大家樂打邊爐,,yummy~再入百佳掃貨...返home就醃bbq d野食喇~
今朝打點好一切就出發lu~目的地係銀線灣...上車先醒起無帶mp3 tim~
仲諗住帶埋喇叭仔去播-.-
點知唔記得左~好快就去到XDD不過超曬囉~過左陣就起爐lu..
我地個組係最快燒得ge...呵呵~超熱囉
..個個都燶左咁...又無得遮頭wo~fuck...
bbq真係好正牙~尤其是d雞翼,,勁好味囉~同你地一齊好開心呢
..成日都笑死左XDD
我燒d魚蛋成日都發到大曬,,,之後就變返細~仲變得比之前細&皺埋皮tim~...哈哈~好kai tim
....
燒到2點幾影左d相相就搭車走lu~*john chan好慘囉...跌傷曬d手腳~小心d啦下次....*
我地返到去都係4點咋~早左好多囉...之後就好累~返home就訓著左喇...發左個惡夢..
夜晚訓o個時又發過惡夢~真係好驚牙!!..2次都發到好多好兇ge動物o係我home..

happy...相仔牙::
<<~同白吃妍的..哈哈
<<~好曬呢~
<<~同3個fd仔
<~~妍..唔好忍笑啦...!
<~~燶左lu...
<<--太陽出來了...曬到死囉~
<~~yi..你望緊令仔牙??
<<~我個頭大左咁多ga?
<<~好白咁wo..假像的
<<~白吃呢XDDD
<<~ka yee可愛呢~
<<~kaga攝左鏡呢...
<<~twins
<<~後面有個浪子wo~
估下who...(偷影的)~~>>

幾令仔牙… >v<
打擊…crazy了~~by23:37
分類: 未分類 |