lowsze : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
**【 sZe =v= 】|\|
yOu WeRe aLwAyS On My MiNd*v*
我 的 資 料

暱稱: ﹏*+ sZee e ||** °
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008-02-04
sick...
2007-12-24
* study hard
very hard
日 誌 分 類
全部 (251)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 251
留言總數: 427
今日人氣: 49
累積人氣: 19327
RSS Feed
2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天
第100篇日記 >3< 驚訝

  14/10 … 今朝早好早起身呢~因為約左mei & kin搞D野...之後得返5分鐘跑返學校 ~

勁趕=.=" 放學shan陪我去左灣仔...去藝林買art ge野~終於趕得切買lu..不過勁急咁睇囉..

因為佢要關門吖...then買完就去左mk~我同shan買左爸爸啦..無印良品d筆啦等等...仲睇中左好多野~

好鍾意o個隻錶...黑超B條鏈啦...super lovers d衫~我要儲錢牙 !!!then去左機舖~搞到趕唔切搭火車..

要搭小巴囉...又累wo~返到馬鞍山...返左m記hea左陣就返home lu..*今日部電話壞屎得好勁囉 !!*

  15/10(今日) … 朝早同傻仔維+低b欣唱k...好抵呢~之後就行街街lu..部電話又成日自己熄機囉~fuck

so今日終於買左部電話lu..令令牙~love it ...仲有買左條westwood ge電話繩*v*...唉~無蚊了 ...

又睇中左傘仔衫啦..仲有好多好多~下次買返曬佢地...哈哈 ~最後又買左art d野..又洗左百幾了...

之後低b欣返左home~同傻仔維行多陣就返home~同E生就鬧交咁濟 *今日居然見到白吃健wo..kai*

返左home放低野...同carol,may,嵐仲有2個唔知邊個食糖水~食完同lovely carol係公園傾左陣野就返家lu...

一首歌((可人兒))::

要是可愛 為何無人愛我
夜夜獨自一個祈求誰來家裡坐坐 !!
抬頭望鏡亦算不失不過
到底我甚麼出錯 ?

要是可愛為何無人愛我
夜夜獨自一個回來和牆壁唱著愛歌
唱到自信恐怕亦無多
連我自己都不愛我…

*怕你愛得比我傷*請勿過份寵愛…


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 lowsze 的日誌)


dbwai` 於 2005-10-16 08:34 PM 發表:
係..仲好開心*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係牙~
好開心...
Posted at 2005-10-18 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dbwai` 於 2005-10-16 02:11 PM 發表:
我都想*有時真係悶到嘔*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好掛住我地以前一齊返工ge日子牙~
Posted at 2005-10-16 05:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dbwai` 於 2005-10-16 01:40 PM 發表:
唉*冇錢*請給我介紹1個草銀兩的方案*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同我一齊返工囉~
呵呵...
Posted at 2005-10-16 01:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carol>3< 於 2005-10-16 02:37 AM 發表:
成日都買爸......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈…
睇o岩咪買lo~
Posted at 2005-10-16 01:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]