14/10 … 今朝早好早起身呢~因為約左mei & kin搞D野...之後得返5分鐘跑返學校
~
勁趕=.=" 放學shan陪我去左灣仔...去藝林買art ge野~終於趕得切買lu..不過勁急咁睇囉..
因為佢要關門吖...then買完就去左mk~我同shan買左爸爸啦..無印良品d筆啦等等...仲睇中左好多野~
好鍾意o個隻錶...黑超B條鏈啦...super lovers d衫~我要儲錢牙
!!!then去左機舖~搞到趕唔切搭火車..
要搭小巴囉...又累wo~返到馬鞍山...返左m記hea左陣就返home lu..*今日部電話壞屎得好勁囉
!!*
15/10(今日) … 朝早同傻仔維+低b欣唱k...好抵呢~之後就行街街lu..部電話又成日自己熄機囉~fuck
so今日終於買左部電話lu..令令牙~love it
...仲有買左條westwood ge電話繩*v*...唉~無蚊了
...
又睇中左傘仔衫啦..仲有好多好多~下次買返曬佢地...哈哈
~最後又買左art d野..又洗左百幾了...
之後低b欣返左home~同傻仔維行多陣就返home~同E生就鬧交咁濟
*今日居然見到白吃健wo..kai*
返左home放低野...同carol,may,嵐仲有2個唔知邊個食糖水~食完同lovely carol係公園傾左陣野就返家lu...

一首歌((可人兒))::
要是可愛 為何無人愛我
夜夜獨自一個祈求誰來家裡坐坐 !!
抬頭望鏡亦算不失不過
到底我甚麼出錯 ?
要是可愛為何無人愛我
夜夜獨自一個回來和牆壁唱著愛歌
唱到自信恐怕亦無多
連我自己都不愛我…
*怕你愛得比我傷*請勿過份寵愛…
分類: 未分類 |