星期4o個日.,.,.係梅美倫最後一日ge上課日~因為佢要去美國了...
雖然我同佢唔算好熟~但真係好唔捨得佢T^T當佢離開課室ge一刻~真係有d眼濕濕..
好後悔無同佢o係旅行o個時影相~我地班宜家愈泥愈小人喇..我一定會好好珍惜你地嫁
!!
而星期5o個日就同妍去左自修室喇~點知唔知醒tim...要佢等我tim~sor...
溫下又食下野咁...有小小眼訓啦
..仲見到華,高b欣((hannah)),carmen等等~
因為妍佢晏就返home,,so我同高b欣佢地食~佢真係好高b呢...返到去~都好畀心機溫呢..
但有時畀個E阿叔搞到我又出又入囉~溫到6點幾就返home lu...好累吖~搞到無洗白白就訓著左tim

今朝要華打泥先醒...遲左tim~不過我到o個時,,自修室仲有大把位
....嘰嘰
到左10點幾就full左lu...我又係溫下食下咁~都無咩訓過嫁...好叻女*lunch同carmen食kfc~
食完行左陣~白吃健叫今晚去唱k wo...唔好傻啦~我要test牙...好畀心機溫書嫁我,,呵呵
...
溫到5點左右...carmen走左~我溫到6點左右就返屋企~聽日再去*返到去有大大隻蟹食牙,,好好味*v*
分類: 未分類 |