琴日lunch yi跟左我返home食...因為放學同shan要出mk牙
~費事拎咁多書啦*v*
放左學之後...miss chan無泥幫我地補測~so自己測完就走得...3點9左右就同shan出mk lu~
出去拎張回鄉卡先...then就去拎neway k-fun coupon~之後再去拎信用卡ge IT coupon~but無貨=.="
仲食左2串好好味ge魚蛋
..仲有芒果沙冰~BUY左個綠色爸,,但幫唔到KA YEE買~夜晚去左食KFC...
finally去左朗豪坊行~買左條super lover ge橡根...之後返馬鞍山join埋carol就返home lu....
今朝勁眼訓囉~阿SIR落左堂都唔知...仲訓左成個小息...個KA YEE LUNCH除人隻鞋囉>"<
放學補GEOG...同MEI,SHAN,YI吹水
~
***同shan出街都幾正嫁~好舒服..成日都笑死左...好白痴牙
!!約左下次再一齊出***
:::C阿姑~好多人都覺得你變左嫁
...可能你自己唔覺~努力讀書啦...希望我地變返以前咁啦:::
+++琴日派左假ge成績表...大概知道自己ge成績~都ok ga...有六十幾分平均分
+++
分類: 未分類 |