發覺自己呢排又懶左喇…成日都唔願起身放學咁~上堂又夢遊wo
...
就好似前日咁啦...妍已經打左泥叫我起身~但我又要賴床再訓返..搞到7點9先起身>"<
搭10過D就即刻落樓...跑牙跑牙
~終於畀我岩岩趕得切8點返到學校...無遲到~太勁lu...
不過返到去真係好累...又未梳頭...跑到死死下~所以我以後一定要早睡早起吖*v*
琴日lunch一行8人去左新港城食kfc~我同shan,yi食左一桶雞個餐...畀人話我地大食囉~
但真係好好味吖嘛~呵呵
...放學又要補art,,.補到6點左右先走~黑媽媽...好彩有芝同寶儀咋>v<
今朝返8點...遲左小小ja~都無好似以前咁遲...嘩~今日好忙囉
...由我食完第一餐開始忙~
忙到4點左右~累死我了...5點幾先收工~但係要搞埋D唔知咩..成6點幾先走~SALLY好似嬲左咁=口="
分類: 未分類 |