lowsze : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
**【 sZe =v= 】|\|
yOu WeRe aLwAyS On My MiNd*v*
我 的 資 料

暱稱: ﹏*+ sZee e ||** °
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008-02-04
sick...
2007-12-24
* study hard
very hard
日 誌 分 類
全部 (251)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 251
留言總數: 427
今日人氣: 112
累積人氣: 19249
RSS Feed
2005 年 11 月 19 日  星期六   落雪
好凍牙… 驚訝

  今朝早7點左右就畀人嘈醒左...因為要返大陸牙~即日來回...

坐車訓教教豬 之後打的返到去放低d野行去飲茶...點知原來d親戚走左~

無奈呢...好彩我地行去途中撞到姑姐&叔仔~佢地又陪我地飲多次...好白痴tim~

then返屋企食完lunch...我同哥&佢條女就打的去左荔灣廣場行街~o個度都有ebase,2%等...

不過價錢好似差唔多~平香港小小ja...我地3個狂食野囉~好大舊ge棉花糖都係3蚊咋 ...

  我地仲影左d貼紙相...5蚊咋~不過d背景係塊布泥嫁~仲要自己撻上去...好低b ~

行到差唔多5點半~我地諗住打的返屋企食飯...因為阿爺生日吖~點知等極都等唔到...

我地一唔行一路搵~沿途都見到好多人等的士...我地搵左個幾鐘喇 ...又凍wo~又累>.<

終於有個的士佬好好人咁車左我地返去 ~簡直係我地ge救命恩人牙..返到去~d人去曬酒樓..

得返阿女痳&ba等我地..之後打的去酒樓~食完之後...姑丈就揸車車我地去車站~12點左右返home lu...

***好朋友們…小心身體牙~天氣凍喇...著多件衫啦 ***

 

You have 31 points. 你是第三種. 你很可愛而且每個你認識的人都喜歡你

你是能夠成為別人最好朋友的人,所以沒有人會嘗試做任何事而引致失去你

你從不傷害別人的感覺和我很少傷到自己的感覺的.  生活對你來說是輕而易舉的

你經常表現可愛和平靜的.  你只要避開金手指就能夠無憂無累了

*我唔覺得wo*


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 lowsze 的日誌)


維呢` 於 2005-11-23 11:12 PM 發表:
我都玩過`第3種人`唔記得廿幾分`haha`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同我一樣呢~
Posted at 2005-11-27 12:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wai` 於 2005-11-20 11:15 AM 發表:
我今日出街既look實在太斯文喇,...hahaha`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次著泥畀我睇下囉~
幾時先可以見到你牙!??
Posted at 2005-11-22 04:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]