講返呢幾日先啦~星期5放左學之後就同豬出左mk
...好耐無見佢喇 >3<
勁掛住佢囉~我地首先去左2%先...我買左件衫lu~then又去食魚蛋...yummy~
之後去左旺中睇冷外套...不過睇唔岩~去到瓊華...睇中左件冷外套~不過好似唔係好襯我咁..
so無buy牙~我地仲刻左個鎖匙扣...幾令吖
…finally食埋kfc就返home lu~嘰嘰...
而琴日朝早返學補課~晏就就去左返工...都唔算好忙~幾舒服wo...係臨收工o個時忙囉~
carol仲見到佢ge心上人泥食野
~可惜carol收左工lu...而今日我就無返工牙~唔舒服囉...
好喉嚨痛牙...又暈暈地tim wo~仲要做功課tim吖....唉
>.<
分類: 未分類 |