琴日都無咩特別事發生~上堂好多notes要抄囉
...
lunch同mei,yi,shan,璋同miss fung去新港城食pizza hut...好好味吖~
今日上堂成日傻笑
...因為我太愛你地喇~ka yee好得意牙*v*
今日頭2堂hist,4堂eng,3堂中文...放學仲要補geog tim...累死囉
~
lunch一行9人去食m記~好熱鬧呢
...放學同ka yee,妍,寶儀走...又笑死左~
返home換衫之後,同妍,ka yee去左運動場跑步,好舒服牙個feel...無曬d唔開心~
ka yee超勁囉~跑左6000米...我就跑左4800米~都好叻女嫁喇...哇卡卡XDDD
我地仲約左由下星期開始~逢星期三去跑
...跑完之後行左陣街就走lu....
分類: 未分類 |