lowsze : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
**【 sZe =v= 】|\|
yOu WeRe aLwAyS On My MiNd*v*
我 的 資 料

暱稱: ﹏*+ sZee e ||** °
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008-02-04
sick...
2007-12-24
* study hard
very hard
日 誌 分 類
全部 (251)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 251
留言總數: 427
今日人氣: 28
累積人氣: 19306
RSS Feed
2006 年 1 月 23 日  星期一   晴天
好凍吖>_<

  :::SAT:::今日唔洗補ENG~8點半返到M記...都OK忙啦 ~

2點半叫佢地放我走~一丁友搭車去城隧轉車...OH SHIT~畀人坤左...

搭錯車 ~又要畀錢搭返轉頭...JOIN欣去到葵涌廣場GE御菓子堂幫佢地買野食~

勁多囉...有D樣衰TIM~THEN JOIN埋維子去MK...去左2%~4折...好無奈WO~

  欣o係IT買左個MICKEY袋~我地仲有去左美纖社買野...食埋M記就返HOME LU...

佢地跟我返HOME後,我就幫欣做功課~佢地就睇電影...呵呵XDD係咪好好人呢!?

做左一題評論題之後,我就訓著左 ...佢地又打字,搞到成5點幾先訓囉zzZ

  :::SUN:::12點幾我煮野畀佢地食...之後去左新港城行街街~見到JOEY...

之後去睇我鐘意O個條VEEKO頸巾無左吖~原來佢宜家3折咋 ..SO我訂左條~

THEN欣想買衫~SO一齊出左去SHATIN牙...欣終於O係2%買左件衫~

我地去左食吉野家~FINALLY去左PASSWORD睇..D褲又特價囉~買貴左喇..

  返到馬鞍山,佢地就執野走~行去優之良品O個時...維子話有人叫我囉~

仲要係叫我"麥當勞姐姐"WO ...好KAI囉~BUT我無理到...無興趣呢~哈哈XDD

送完佢地走就返HOME睇電視LU...做下功課咁~又係梳化訓著左TIM...

  :::TODAY:::爭D唔知醒囉~拎住好多幫MEI,SHAN佢地買GE零食...

第一個小息分返畀5個人...好多人都想食~成個課室都好多人食緊...勁香囉~

哈哈XDD真係好好食嫁 ...打算新年再去買過~夜晚去左現代補習...好悶囉~

FINALLY同HANNHA佢地返泥~好白痴吖...唔諗住再補LU我~無咩用咁...

***今個星期3 M記團年飯...而星期5要返工吖,9~5***


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 lowsze 的日誌)


sally 於 2006-01-24 05:09 PM 發表:
但b 我今日就返大陸啦 都絃開心ga... 你過年玩得開心d啦 .... 拜拜
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

希望你玩得開心D啦…
Posted at 2006-01-27 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



維呢` 於 2006-01-23 10:22 PM 發表:
好似係麥當勞小姐...唔記得左..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔記得lu~
Posted at 2006-01-27 11:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]