::: TODAY ::: 同妍返 … 因為拎住好多野-O-"THEN中史唔洗TEST~
個個都係度影相相*v*呵呵...LUNCH同YI食PIZZA HUT~好好味吖>v<
PE堂又係自由活動 … 一齊影相~好白痴囉...嘰嘰*放學留低左陣做數....
*好唔捨得你地...今日係LAST DAY~鼻子好酸牙T^T記得CE完一齊出街街吖*v*
T先生 … 好討厭你忽冷忽熱GE性格 ~
別了依然相信 以後有緣再聚
未曾重遇以前 要珍惜愛自己
在最好時刻分離不要流眼淚
就承諾在某年 某一天某地點 再見
*** 睇住小小先啦 >3< ***5BBBB~

分類: 未分類 |