::: YESTERDAY ::: 白吃麟泥左MOS...同埋佢班FD一齊去左自修室溫書-o-
溫到5點幾清場 … 同佢地行左陣新港城~佢個FD話送o個本野畀我*v*記得吖…
THEN 我 JOIN CAROL去食野...佢地又滾返去自修室~行左陣就返HOME LU=口="
排骨豬(REMEMBER MA?HA HA) … 無同你去溫書TIM >.< 你仲差我一餐糖水牙~
::: TODAY ::: 朝早同媽咪食野~買左部洗衣機 ,.,. THEN---> STAY AT HOME <---
我 CHAN WING SZE發誓 … 會考前唔會再成日發白日夢 ~【 今天開始哪個都不愛 】
|| 好緊張吖… 聽日去董之英考ART *o*
分類: 未分類 |