::: YESTERDAY ::: 留係屋企溫書-o-"之後就同欣呢出去灣仔先…
哇哈哈*v*食左好多好好味GE野吖~THEN我地就去飲喇...好令牙個佈置~
睇到D人結婚勁SWEET囉 … 之後我地就狂玩...笑到癲 *令仔WO..哈哈…
::: TODAY ::: 晏D返學溫書...挨多幾日就可以輕鬆下喇*v*加油吖~
仲有就係我星期3要返工WO … 好耐無返過了*o*"