monday...上左老公家煮飯
同埋佢媽媽同爸爸一齊食*v*
好溫馨牙-v- 哈哈 … 緊張屎禾囉.﹏.
呢排努力的進行秘密工作*v*
今日 …
我ge心情容易會受天氣影響-o-
好討厭咁樣ge自己*成日亂發脾氣
*救命牙=口=" 頭很痛,很重 …
唔知點解對住你,.,, 我講野會口齒不清
有時明明好想講曬我心入面諗緊d咩-o-
但一面對住你*我d勇氣就唔知點解無曬 …
anyway...i luv u