merry christ mas @v@
24 / 12
返工.,,夜晚同老公出左旺角
食味千*本來諗住睇【傷城】, 但無位…
最後睇左【踢躂小企鵝】*v*
then就返左老公家zzZ
25/12
老公病左 : (
陪佢睇e生*同佢一齊訓教-v-
夜晚同佢睇【傷城】,.,一般啦
睇完之後返左m記打邊爐:]
26/12+27/12
返工-o-
ka yee27號剷左上我家-v-
哈哈 … 笑到die左 >33<
28/12
3點搵老公出去唱kkk
呵呵*v*之後睇佢踢波,.好叻仔
食糖水*返佢家zzZ
但唔知做咩大家都訓唔著-O-
*SOR … FDS*今年無同你地一齊過.,.
不過我地仲有好多機會咖*v*
*好開心今個CHRISTMAS同你一齊過
希望以後GE日子都可以有你陪住我啦 >3<
快4個月喇.,.
分類: 未分類 |
|
|