* yesterday
babe kai yee,po yee,katrina
同埋駿又泥左我家傾project *v*
但電腦hand hand地 ,, 做不成了...
相約星期五去陳觀泰家傾project =]
之後我同yuki出左旺角shopping...
很快樂*MOS BURGER ,,, 好好味牙*v*
買左好多好多令衫-v- 星期四再掃過XD
yuki 跟我返家一齊訓教,, 談了很多-33-
4 年真的太多了...對不起 !!
*身邊出現了很多男生.,.
心中已有一個對象了*v*
想起他 ,, 很快樂 XD
但我又想專心讀書... 入大學!!
* today
11點幾起身*同yuki出沙田行左陣...
之後join katrina , fai 補習 ,, 笑die左XD
我每天都過得很快樂!!! -33-
分類: 未分類 |